گروه حوادث: جلسه محاکمه 9 متهم پرونده حمله به میهمانی شوم در خمینی شهر، اوایل مرداد ماه در شعبه 18 دادگاه کیفری استان اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس دادگستری اصفهان

دکتر غلامرضا انصاری، رئیس دادگستری استان اصفهان، با بیان این خبر به همشهری گفت: در حال حاضر مراحل تعیین وکیل تسخیری برای متهمان این پرونده از سوی دادگاه در حال انجام است و به محض تعیین وکیل، محاکمه متهمان اوایل مردادماه در شعبه 18 دادگاه کیفری استان برگزار خواهد شد. وی با اشاره به اینکه تعداد متهمان دستگیرشده در این پرونده که قرار است به‌زودی پای میز محاکمه قرار بگیرند، 9 نفر است، افزود: هنوز چیزی درخصوص جرم این متهمان اثبات نشده است و باید قضات دادگاه در این باره تصمیم‌گیری کنند. انصاری تصریح کرد: در حال حاضر 6 نفر از متهمان این پرونده فراری هستند که تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد و جلسه محاکمه متهمان دستگیرشده نیز به‌صورت غیرعلنی خواهد بود.

براساس این گزارش، اوایل خرداد امسال زمانی که 14 زن و مرد در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان مشغول برگزاری جشنی خصوصی بودند، هدف حمله اشرار نقابدار قرار گرفتند. متهمان درحالی که چاقو و قمه داشتند و صورتشان را با دستمال پوشانده بودند به ضرب و شتم مردان حاضر در میهمانی پرداختند و سپس تعدادی از زنان و دختران را به گوشه‌ای برده و به زور مورد آزار و اذیت قرار دادند. به‌دنبال این اقدام وحشیانه، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان برای دستگیری مردان شرور آغاز شد و تیم‌های ویژه پلیس در همان ابتدا موفق شدند 4 نفر از متهمان را دستگیر کنند. با دستگیری این افراد و انتشار خبر در رسانه‌ها، دیگر متهمان پا به فرار گذاشتند اما پلیس توانست 5 نفر از آنها را در شهرهای زاهدان، اهواز و شهرستان مبارکه دستگیر کند و برای محاکمه در اختیار مرجع قضایی قرار دهد.

کد خبر 140103
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز