همشهری آنلاین : معاون اجرایی سازمان سنجش با اشاره به مهلت زمانی برای انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی در کنکور 90 گفت: مهلت زمانی برای داوطلبان تا روز چهارشنبه 22 تیرماه تمدید شد.

 
دکتر سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: داوطلبان کنکور سراسری 90 که تمایل به انتخاب رشته از دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی دارند، می توانند تا روز چهارشنبه 22 تیرماه از طریق سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام به درج اعلام علاقمندی به این رشته‌ها کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که علاقمندی خود را برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در کنکور سراسری نیز اعلام نکرده اند می توانند با خرید کارت اعتباری به مبلغ 34 هزار ریال (معادل 3 هزار و 400 تومان) و با ورود به سایت سازمان سنجش علاقمندی خود را اعلام کنند.

معاون سازمان سنجش یادآور شد: اعلام علاقمندی برای انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

 یک میلیون و 132 هزار و 877 نفر در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در روزهای 9 تا 11 تیرماه با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 139661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز