همشهری آنلاین: سرپرست وزارت نفت در باره نحوه سوخت رسانی به نیروگاه های کشور گفت: با هماهنگی کامل شرکت‌های ملی گاز و پالایش و پخش با توانیر هیچ گونه مشکلی برای تامین سوخت نیروگاهی کشور وجود ندارد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، علی آبادی افزود: هم اکنون علاوه بر تحویل روزانه بیش از 154 میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه‌ها بیش از 3.7 میلیارد لیتر سوخت مایع نیز در اختیار نیروگاه‌های کشور قرار دارد و دستور اکید به معاونت پالایش و پخش و گاز داده شده است که هرگز این میزان سوخت مایع و گاز از حد کنونی کاهش نیابد.

 وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل خوبی که با وزارت نیرو برقرار شده است، هیچ گونه مشکلی در زمینه سوخت رسانی به نیروگاه پیش نیاید.

اوجی، معاون وزیر نفت در امور گاز، نیز گفت: هم اکنون روزانه بیش از 154 میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه‌های کشور گاز تحویل داده می‌شود و پس از تعمیرات اساسی تاسیسات، گاز تحویلی افزایش خواهد یافت.

ضیغمی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هم گفت: هم اکنون در کنار تحویل گاز به نیروگاه‌های کشور، روزانه بیش از 45 میلیون لیتر مازوت و 35 میلیون لیتر نفت گاز به این مراکز عرضه می‌شود.

 وی با اشاره به هماهنگی شرکت‌های ملی گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در زمینه سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها گفت: بیش از 3 میلیارد لیتر مازوت و نفت گاز در مخازن ذخیره سازی نیروگاه‌های کشور موجود است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 139552
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز