جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین جلسه تمرین‌های تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تدارکاتی اتریش جمعه برگزار شد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان که از روز چهارشنبه اردوی آماده سازی خود را در اتریش برپا کرده است جمعه نیز تمریناتش را در کمپ  پرسدورف پیگیری کرد. عباس ترابیان سرپرست تیم ملی که صبح امروز از قطر به اتریش آمده نیز به جمع اعضای تیم پیوست و در این تمرین حضور داشت.

 تمرین صبح جمعه که حدود 100 دقیقه بطول انجامید، راس ساعت 10 صبح با حضور 28 بازیکن در زمین‌های ورزشگاه رودرسدورف آغاز شد. آرش افشین به علت کسالت مختصری که داشت امروز را با هماهنگی سرمربی تیم در هتل استراحت کرد.

 در آغاز تمرین مطابق معمول "میک مک درموت" ابتدا بازیکنان را با انجام حرکت‌های کششی و نرمش‌های متنوع و شادی بخش گرم کرد و سپس کارلوس کی روش سرمربی تیم، برنامه‌های تاکتیکی خود را که از روز پنجشنبه آغاز کرده بود، با همکاری رنه سیمویز و امید نمازی ادامه داد. دروازه‌بانان نیز زیر نظر دانیل گاسپار به تمرینات ویژه خود پرداختند.

 کی روش در بخشی از تمرین امروز باردیگر روی پرس توسط مدافعان و نحوه صحیح دفاع کردن در مقابل مهاجمان حریف با بازیکنان کار کرد و درطول این تمرین بارها اشکالات کار را به آنها تذکر داد.

 قسمت دوم تمرین اختصاص به کار در حمله، حرکت از کناره‌ها، سانتر از جناحین و زدن ضربات نهایی به دروازه حریف داشت. کی روش در این بخش از تمرین، بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد و از دروازه بانان نیز به نوبت در درون دروازه استفاده نمود. وی در طول تمرین به دقت کار بازیکنان را زیرنظر دارد و کوچکترین اشتباه یا اشکال کار را به آنان گوشزد می‌کند.

 * تمرین امروز در یک هوای خوب و آفتابی و دمای مناسب برگزار شد و بازیکنان با شادابی و انگیزه فراوان دستورات کادر فنی را مو به مو اجرا می‌کردند.

 * در تمرین امروز مانند روزهای قبل گروهی از علاقه‌مندان فوتبال در منطقه و چند ایرانی مقیم اتریش حضور داشته و به تماشای کار بازیکنان پرداختند.

 * پزشکان و کادر تدارکات تیم حضوری فعال در تمرینات دارند و وظایف خود را به نحو دقیق انجام می‌دهند.

 * در پایان تمرین کی روش، تیمی را که در بخش دوم تمرین بهتر کار کرده بود و به گفته او برنده شده بود، به مقابل دوربین فراخواند و بهمراه سایر مربیان عکسی به یادگار با آنها گرفت.

 * تیم ملی کشورمان عصر جمعه تمرین ندارد و با هماهنگی سرپرست و سرمربی تیم، بازیکنان قرار است برای گردش بطور دسته جمعی به شهر نزدیک هتل بروند.

 * تمرین بعدی تیم ملی ساعت 10 صبح روز شنبه انجام خواهد شد.

کد خبر 139139
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز