اصغر حاجیلو، سرپرست برکنارشده تیم امید با بیان اینکه بعد از بازی با عراق تیم امید برنامه‌ای نداشت که فدراسیون بخواهد او را اخراج کند، می‌گوید:

hajilo

«آنهایی که می‌ترسیدند صندلی‌های خود را از دست بدهند، حالا خیالشان راحت است که 3 مقصر دیگر پیدا شده است. نامه باید از طریق کمیته تیم‌های ملی و جوانان به دست من می‌رسید، همان‌طور که در 2 سالی که با قطبی کنار تیم ملی بودم تمامی گزارش‌های تیم را در اختیار معینی به‌عنوان سرپرست کمیته تیم‌های ملی قرار می‌دادم. خودشان هم می‌دانند اطلاعاتی به من ندادند که بخواهم آن را پیگیری کنم.» او ادامه می‌دهد: «خطای رخداده خطای یک نفر نبود، عباس ترابیان که راحت خودش را کنار می‌کشد، بداند شاید در این دنیا بی‌کس باشم اما در آن دنیا بی‌کس نیستم. وقتی روز جمعه به‌صورت تلفنی در یک برنامه تلویزیونی با عباس ترابیان در حال صحبت بودم، یک نفر برای من SMS داد که به ترابیان بگو تو همانی هستی که 4 سال پیش دفترت را در باشگاه استقلال قفل کردی و باعث حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شدی.» حاجیلو عنوان می‌کند: «مردم قضاوت می‌کنند.

ترابیان رئیس کمیته روابط بین‌الملل، کمیته فوتسال و سرپرست تیم ملی است. یک نفر در یک مجموعه چند پست می‌تواند داشته باشد؟ 40 سال با فوتبال زندگی کردم که20 سال آن را با دل و عشق خدمت کردم. من اصغر حاجیلو هستم و نگران صندلی‌ام نیستم. به بهانه اینکه انگلیسی بلد نیستم نگذاشتند سرپرستی تیم ملی را ادامه دهم. حالا سؤالم این است که اگر بهانه چنین چیزی را داشتید ترابیان که انگلیسی بلد است، پس چطور است که دوباره برای کی‌روش مترجم آورده‌اید؟ به فدراسیون هندوستان هم سر بزنید، مدیر روابط بین‌الملل این فدراسیون چندین کارمند دارد که فرصت نمی‌کنند استراحت کنند. مانده‌ام که یک نفر در یک فدراسیون چرا باید 3 پست مهم داشته باشد؟ سرپرستی تیم ملی انعامی است که فدراسیون به خاطر قرارداد با کی‌روش به ترابیان داده است.»

حاجیلو در ادامه یادآور می‌شود: «آقای ترابیان، چطور زمانی که تیم ملی در زمان قطبی می‌خواست به اردوی اتریش برود و اسامی رجیستر شد، همه لیست را چک کردی و به حضور دو خبرنگار در لیست معترض شدی؟ چطور تیم می‌خواست به ابوظبی برود، همه چیز را کنترل کردی اما نمی‌توانستی لیست سفر تیم امید به عراق را کنترل کنی؟ » مدافع اسبق استقلال و تیم ملی به رئیس فدراسیون هم ایراد می‌گیرد و می‌گوید: «آقای کفاشیان! یک لحظه به‌خودتان بیایید، این صندلی‌ها سرجای خود است. وجدان شما کجاست؟ آقای کفاشیان چطور من سیاه‌پوش را به کار برگرداندی اما اکنون پشت درهای بسته و بدون حضور من قضاوت کردی؟ آقای کفاشیان به من نگفتی کارهایی که کمیته جوانان، روابط بین‌الملل و تیم‌های ملی باید انجام بدهند را باید من انجام بدهم.»

کد خبر 138765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز