همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال درباره دیدار تیم های ملی امید ایران و عراق اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

omid

 به گزارش ایسنا، در اطلاعیه فدراسیون فوتبال که پس از حذف  تیم ملی امید ایران از رقابت‌های مقدماتی المپیک لندن صادر شده، آمده است:

 "کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای مورخ 22 ژوئن، علت استفاده غیرمجاز از بازیکن تیم ملی امید، کمال‌الدین کامیابی نیا را جویا شد و تا تاریخ اول ژوئیه از این فدراسیون خواست تا مدارک و مستندات خود را مبنی بر دلیل استفاده از این بازیکن به فیفا اعلام کند و پیرو آن، دیروز (پنج شنبه) جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال تشکیل و پس از آن مقرر شد تا از کادر فنی تیم ملی خواسته شود تا از بازیکن فوق الذکر استعلام شود که آیا در دو بازی قبل دو اخطاره شده است یا خیر؟ متعاقب آن این موضوع به تایید این بازیکن رسید و فدراسیون فوتبال تاکید کرد که در بازی برگشت از این بازیکن استفاده نشود. متعاقب آن سرمربی تیم ملی امید با مشورت سرمربی تیم ملی بزرگسالان تصمیم گرفت تا بازیکنان نیز در جریان مختلف موضوع قرار گرفته تا با انسجام هرچه بیشتر تیمی و با تمهیدات ویژه‌ای که اتخاذ می‌کنند، بتوانند با تعداد گل‌های بیشتری تیم ملی عراق را شکست دهند تا صعودشان به مرحله بعد، صرف نظر از رایی که کمیته انضباطی فیفا اعلام خواهد کرد، باشد.

 از سویی دیگر مقرر شد کلیه اطلاعات مربوط به تیم ملی امید در جلسه‌ای مشترک که فی مابین کادر فنی قدیم و جدید آن تشکیل شده بود به اطلاع آن رسانده شود. علاوه بر اینکه خود بازیکن همانگونه که به مسئولین قدیم تیم ملی امید این امر را مطرح کرده بود، باید به مسئولین جدید تیم ملی امید نیز اعلام می‌کرد که این امر محقق نشد.

 از طرف دیگر در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم ملی مقابل عراق ( در اربیل) ناظر دیدار لیستی 22 نفره از بازیکنان تیم ملی ارائه کرد که در آن نیز نام این بازیکن قید شده و هیچ اسمی از محروم بودن آن اعلام نشده بود. این در حالی بود که ناظر دیدار اجازه بازی کردن به سید ایمان موسوی را به دلیل نداشتن کارت بازی نداد و مدارکی را ارائه کرد که این بازیکن در دیدارهای قبلی کارت بازی داشته و در این دیدار به دلیل عدم ارائه کارت، اجازه بازی کردن ندارد.

 همچنین در لیستی که در ابتدای این دیدار ارائه شد در بخش Not Eligible که اسامی محرومان قید می‌شود، هیچ اسمی از هیچ بازیکنی قید نشده بود و این خود دلیلی بود بر این که این بازیکن می‌تواند در این دیدار به میدان برود.

 به هر صورت به دستور ریاست فدراسیون و با حضور کلیه مسئولین ذیربط، فردا جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد تا حسب موضوعات مطرح تصمیم گیری شود و نتایج آن متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون به اطلاع عمومی خواهد رسید.

کد خبر 138476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز