همشهری آنلاین: مستکبران در حالی خود را مدافع و پرچمدار حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌دانند که خودشان پایه‌گذار، مشوق و مروج نقض حقوق بشر و تروریسم در جهان هستند.

رییس‌جمهوری با بیان این‌که ایران و کوبا از دیدگاه مشترکی در مناسبات جهانی برخوردار هستند، گفت: دو کشور با ایجاد روابط پایدار و با اتخاذ مواضع مشترک به دنبال پیشبرد آرمان‌ها و اهداف ملت‌های مستقل و انقلابی هستند.

به گزارش ایلنا؛ محمود احمدی‌نژاد در مکالمه تلفنی با رائول کاسترو رییس‌جمهور کوبا با اشاره به روابط دوستانه و ممتاز دو کشور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با کشورهای حوزه آمریکای لاتین به ویژه کشور انقلابی و بزرگ کوبا اهمیت خاصی قائل است و آن را به نفع ملت‌های آزادی‌خواه و انقلابی جهان می‌داند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جهان و شکست سیاست‌های استکباری گفت: مستکبران در حالی خود را مدافع و پرچمدار حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌دانند که خودشان پایه‌گذار، مشوق و مروج نقض حقوق بشر و تروریسم در جهان هستند.

رائول کاسترو رییس‌جمهور کوبا نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به این‌که ایران از جایگاه ویژه‌ای در میان کشورها و ملت‌های انقلابی برخوردار است بر ارتقای روزافزون سطح مناسبات دو جانبه و منطقه‌ای تهران - هاوانا در مقابل دنیای سرمایه‌داری تاکید کرد.

 

کد خبر 138348
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز