همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتقادات مطرح شده از وی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از احمدی نژاد دلخوری دارد، این موضوع را از رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تفکیک کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمود احمدی نژاد در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس گفت: برای نخستین بار در کشور دو مجموعه ورزش و جوانان با هم ادغام شده و مگر چقدر نیرو وجود دارد که در این دو زمینه فعالیت داشته باشند.

وی خواستار تنظیم توقعات نمایندگان با تجربیات کشور در این زمینه شد و گفت: هم اکنون نهال نوپایی در حال غرس شدن است و آقای سجادی هم از نیروهای خوش نام کشور با 14 مدال جهانی، تعهد و تجربه و علم کافی است.

رئیس جمهور سجادی را اهل تعامل و سعه صدر خواند و گفت: یکی از مخالفان این سئوال را مطرح کرد که شما چگونه می توانید تمام آرزوهای دو قشر ورزشکاران و جوانان را با تجربه خود پاسخ دهید حال من در پاسخ این دوست می گویم مگر می توان به تمام آرزوهای یک ملت در دو سال یا چهار سال پاسخ گفت.

احمدی نژاد افزود: هر چقدر یک مجلس یا یک وزارتخانه بتواند کار بیشتری ارائه کند عملکرد آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و نمی توان از یک وزارتخانه انتظار داشت که همه آرزوهای یک ملت را برآورده کند.

وی خواستار ارزیابی میزان فعالیت یک شخص بر اساس ظرفیت ها و امکانات شد و در خصوص انتقادات به خود گفت: اگر کسی از احمدی نژاد دلخوری دارد این موضوع را با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تفکیک کند.

رئیس جمهور در ادامه خواستار پشتیبانی جدی نمایندگان از وزیر پیشنهادی شد و گفت: اجازه دهید آقای سجادی وزارت جدید را راه اندازی و برای نخستین بار این وزارتخانه را با اقتدار و پشتوانه دولت و مجلس ایجاد کند.

 

کد خبر 138264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز