گروه اجتماعی: جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ظرف چند روز آینده چند استان هدف دیگر نیز به زمره تشدید برخورد با بدپوششان، آلوده‌کنندگان صوتی، سگ‌گردانی و مزاحمان نوامیس اضافه می‌شوند، گفت:

رادان

پس از آن نیز این طرح به صورت سراسری در دیگر استان‌ها اجرا خواهد شد.سردار احمدرضا رادان با اشاره به دستاوردهای طرح امنیت اجتماعی که از 25خردادماه در 3 استان اجرا شد، گفت: بررسی شخصی من که در پوشش‌های مختلف و در ساعات مختلف از مراکز متعددی بازدید کرده‌ام نشان داد که در تاریخ 25 و 26 وضعیت عمومی مردم از نظر پوشش نسبت به روزهای قبل بهتر شده بود.

وی افزود: این بدان معنا نیست که وضعیت مناسب شده است لذا این طرح تا زمانی که دغدغه‌های مردم کاهش یابد، ادامه خواهد داشت. سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر برخورد با کاروان‌های عروسی که با بوق زدن اقدام به مزاحمت برای افراد و شهروندان در ساعات پایانی شب می‌کنند، گفت: این مسئله یکی از مصادیق آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای مردم است، قطعا با این مسئله برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره حضور و نقش بسیج در طرح امنیت اخلاقی گفت: ما در بسیاری از ماموریت‌ها از حضور بسیجیان مدد گرفته‌ایم اما در ماموریت طرح امنیت اخلاقی فعلا نیازی به حضور آنان نیست و احساس می‌کنیم همراهی مردم و کمک پلیس در این طرح کفایت می‌کند. رادان با بیان اینکه از حضور بسیجیان در طرح امنیت اخلاقی بهره نمی‌بریم، گفت: با این حال بسیج آماده اجرای طرح و کمک و همکاری است.

کد خبر 138173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز