یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

گروه ادب و هنر- احمد افشار: نگارخانه‌ها و گالری‌های تهران در آخرین روزهای بهار، نمایشگاه‌های هنری متعددی برای علاقه‌مندان رشته‌های تجسمی برپا کرده‌اند، که البته با آنها به استقبال تابستان می‌روند.

نمایشگاه غلامحسین نامی بعد از نزدیک به یک دهه غیبت، با مرور آثار 2 دهه اخیر خود از خاک و کویر ایران، درگالری خاک برپاست. نامی درباره مجموعه آثار ارائه شده در این نمایشگاه می‌گوید: حدود 10 تابلوی جدید از تجربه با «خاک» ارائه کرده‌ام که تا به حال دیده نشده است و در کنار آن حدود 10 تابلو نیز از دوره‌های قبلی به نمایش گذاشته‌ام که به‌نوعی به مرور فعالیت‌های 2دهه گذشته من می‌پردازد. این نمایشگاه تا 20 تیرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به غیراز جمعه‌ها از این آثار به خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا شماره یک مراجعه نمایند.

درگالری ساربان نمایشگاه گروهی با حضور هنرمندانی چون قباد شیوا، پرویز کلانتری، نصرالله افجه‌ای و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه 27 خرداد برگزار شد. این نمایشگاه گروهی تا 8 تیرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه غیراز سه‌شنبه‌ها، برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کنند.
در گالری شیرین نیز ششمین نمایشگاه انفرادی عکس امیرحسین حشمتی با عنوان کاشه‌های قره داغ برپاست.

در گالری ماه مهر نقاشی‌های نیلوفر قادری‌نژاد به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا 7 تیر ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از این آثار در خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر دیدن کنند.
همچنین گالری حنا نیز پذیرای نقاشی‌ها و اینستالیشن‌های شهناز زهتاب است که در نمایشگاهی با عنوان فرشتگان روشنی ارائه شده است. این نمایشگاه تا 30خرداد درخیابان دولت، خیابان مطهری، خیابان اخلاقی شرقی، خیابان جهانتاب، بیگلرپور، شماره 19 دایر خواهد بود.

کد خبر 138082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز