وزیر بهداشت گفت:‌ بیمارستان امام خمینی، ملجأ و پناه بیماران نیازمند و معتاد است و در مورد ماجرای رهاسازی بیماران هم با وجود اینکه خودمان 6 نفر از متهمان را شناسایی و به دادستانی معرفی کردیم، هنوز انگیزه این کار برای ما جای سؤال دارد.

بیماران رها شده

مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با فارس درباره علت تناقض میان اظهارات مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان قضایی درخصوص پرونده رهاسازی بیماران و اینکه چرا این موضوع توطئه خوانده شده است، اظهار داشت: یک نفر از بیماران در بیمارستان امام خمینی و بخش اورژانس بستری بود و بعد از اینکه حدود 3 روز بستری بود و درمان کامل انجام شد، به خاطر اینکه نتوانست هزینه کامل درمان را پرداخت کند، به او تخفیف داده و دستور ترخیص وی صادر شد.

دستجردی افزود: علاوه بر اینکه بیمار آدرس کامل و مشخص داشته و همسر وی به‌طور مرتب به او سرکشی می‌کرده است، معلوم نیست به جای اینکه او به منزل خود منتقل و به همسرش اطلاع داده شود، چرا به بیابان منتقل شده است؟ وزیر بهداشت گفت: درخصوص این بیمار که در کنار بیمار اول بود، هیچ آثاری از بستری بودن وی در بیمارستان امام خمینی نداشتیم و در پیگیری‌های انجام شده هم به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: در این ارتباط بنده به‌صورت جدی دستور دادم تا حراست وزارت بهداشت وارد کار شود که 6 نفر از افرادی که در این ارتباط دخیل بودند توسط حراست وزارت بهداشت شناسایی شدند و آنها را تحویل دادستانی دادیم. دستجردی گفت: از ابتدا برای خود بنده این موضوع مشخص بود و به هیچ‌وجه تکذیبی از جانب وزارت بهداشت و روابط عمومی صورت نگرفت؛ اگر هم تکذیبی در رسانه‌ها نقل شده، ناشی از یک اشتباه بوده است.

کد خبر 138071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز