وزیر بهداشت گفت:‌ بیمارستان امام خمینی، ملجأ و پناه بیماران نیازمند و معتاد است و در مورد ماجرای رهاسازی بیماران هم با وجود اینکه خودمان 6 نفر از متهمان را شناسایی و به دادستانی معرفی کردیم، هنوز انگیزه این کار برای ما جای سؤال دارد.

بیماران رها شده

مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با فارس درباره علت تناقض میان اظهارات مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان قضایی درخصوص پرونده رهاسازی بیماران و اینکه چرا این موضوع توطئه خوانده شده است، اظهار داشت: یک نفر از بیماران در بیمارستان امام خمینی و بخش اورژانس بستری بود و بعد از اینکه حدود 3 روز بستری بود و درمان کامل انجام شد، به خاطر اینکه نتوانست هزینه کامل درمان را پرداخت کند، به او تخفیف داده و دستور ترخیص وی صادر شد.

دستجردی افزود: علاوه بر اینکه بیمار آدرس کامل و مشخص داشته و همسر وی به‌طور مرتب به او سرکشی می‌کرده است، معلوم نیست به جای اینکه او به منزل خود منتقل و به همسرش اطلاع داده شود، چرا به بیابان منتقل شده است؟ وزیر بهداشت گفت: درخصوص این بیمار که در کنار بیمار اول بود، هیچ آثاری از بستری بودن وی در بیمارستان امام خمینی نداشتیم و در پیگیری‌های انجام شده هم به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: در این ارتباط بنده به‌صورت جدی دستور دادم تا حراست وزارت بهداشت وارد کار شود که 6 نفر از افرادی که در این ارتباط دخیل بودند توسط حراست وزارت بهداشت شناسایی شدند و آنها را تحویل دادستانی دادیم. دستجردی گفت: از ابتدا برای خود بنده این موضوع مشخص بود و به هیچ‌وجه تکذیبی از جانب وزارت بهداشت و روابط عمومی صورت نگرفت؛ اگر هم تکذیبی در رسانه‌ها نقل شده، ناشی از یک اشتباه بوده است.

کد خبر 138071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز