مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه شهری: خط 4 مترو تا پایان شهریور به خط تهران - کرج متصل می‌شود.

مترو

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با تاکید براینکه تا پایان نیمه اول امسال، خط 4 مترو تهران به خط 5 (تهران - کرج) متصل خواهد شد، گفت: امسال خط 4 مترو تهران تکمیل می‌شود و تمامی ایستگاه‌های این خط به بهره‌برداری می‌رسد. هابیل درویش اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری در سال 90 تکمیل خط 4 مترو تهران است که پیش‌بینی می‌شود با تکمیل این خط و ورود واگن‌های جدید، خط 4 به‌عنوان خطی شرقی- غربی حجم قابل توجهی از سفرهای شهر تهران را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه 8 ایستگاه از مجموع ایستگاه‌های خط 4 مترو باقی مانده که این ایستگاه‌ها در دست ساخت و تکمیل شدن هستند، گفت: خط 4 مترو از میدان کلاهدوز در شرق تهران (بزرگراه بسیج) آغاز و تا ایستگاه ارم سبز در تقاطع با خط 5 (تهران- کرج) ادامه خواهد یافت. مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: با تکمیل خط4 و اتصال این خط به خط5، شاهد کاهش ازدحام در خط 2 مترو تهران خواهیم بود، چون بسیاری از مسافرانی که از کرج به تهران می‌آیند برای ادامه مسیر در بخش‌های مرکزی و شرقی شهر، از این خط استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های استاد معین، شیخ‌الرئیس، ارم سبز و اکباتان در اولویت اول تکمیل و بهره‌برداری از خط4 هستند و پس از آن چند ایستگاه باقیمانده در توسعه شرقی خط 4به بهره‌برداری خواهند رسید تا بتوانیم تا پایان سال این خط را تکمیل و آماده تحویل به شهروندان کنیم.

کد خبر 137974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز