گروه شهری: شهردار تهران با بیان اینکه در این مقطع انقلاب، دشمن در جبهه اقتصادی ما را هدف قرار داده، گفت:

shar bank

با وجود این، گاهی اتفاقاتی می‌افتد که نشان می‌دهد ما نقطه حمله دشمن را تشخیص نداده‌ایم و شاهدیم که امروز بخش قابل‌توجهی از مجموعه‌های اقتصادی ما در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
دکتر محمد باقر قالیباف، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک شهر که در تالار ایران زمین شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تشکر از احمد درخشنده، مدیرعامل سابق بانک شهر گفت: وی فردی است که در کنار تخصص، منش، اخلاق و روحیه اخوت و صفا دارد و امیدواریم هرجا که هستند موفق باشند.

شهردار تهران همچنین ضمن تبریک به غلامرضا حاجی زاده، مدیرعامل جدید بانک شهر و آرزوی موفقیت برای وی، ادامه داد: وی از نیروهای متعهد، اخلاقی و ارزشی است و با توجه به اینکه اخلاق مبنای انقلاب ما در همه شئونات بوده است، امیدوارم ایشان نیز در این مسیر بتوانند برای برنامه‌های بانک شهر مؤثر باشد.قالیباف با بیان اینکه مدیریت شهری امروز به بیش از 70 درصد جمعیت کشور به‌طور مستقیم سرویس و خدمات می‌دهد، اظهار کرد: از این‌رو قرار است تا بانک شهر همه این خدمات را پشتیبانی اقتصادی کند و لازمه آن این است که دوستان بانک شهر قدر و منزلت خود را بدانند و به ماموریت‌های خود بیشتر توجه داشته باشند.

وی افزود: بانک شهر، بانکی دولتی نیست اما فرصت‌های استثنایی دارد که هیچ‌یک از بانک‌های خصوصی دیگر آن را نخواهند داشت و اگر سایر بانک‌ها در 10 سال به بعضی منابع دست پیدا می‌کنند، بانک شهر در 10 ماه این فرصت را پیدا می‌کند. به‌گفته قالیباف، کار بانک شهر فقط بانکی و مالی نیست و آثار آن در زندگی فردی و جمعی افراد شهر مشهود خواهد بود.

کد خبر 137835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز