گروه ادب و هنر: پس از گذشت 2 هفته از آغاز اکران فیلم سینمایی «پایان‌نامه»، آمار فروش این فیلم به 70میلیون تومان رسید.

محسن صادقی مدیرعامل شرکت پخش «جبرئیل فیلم» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام رسمی آمار فروش این فیلم گفت: پایان‌نامه اکنون در تهران 21 سینما در اختیار دارد و این فیلم تا‌کنون به فروش 70میلیون تومانی در سینماها دست یافته است. وی با بیان اینکه تعداد مخاطبان فیلم، رشد قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: در اوایل هفته گذشته ما در تهران 3 میلیون و 500 هزار تومان فروش داشتیم اما این فروش در روز چهارشنبه این هفته به 8 میلیون تومان و شب گذشته به 14 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است و با این حساب رشد قابل توجهی در تعداد مخاطبان فیلم داشته‌ایم. وی با بیان اینکه در واقع اکران پایان‌نامه از این هفته آغاز می‌شود، تصریح کرد: اگرچه 2 هفته از اکران پایان‌نامه گذشته است اما اکران واقعی ما از این هفته آغاز می‌شود؛ چراکه در هفته‌های گذشته 4 روز تعطیل بود و ما هیچ تبلیغی نداشتیم. در واقع 10 روز از اکران پایان‌نامه بدون تیزر تبلیغاتی بود و به این دلیل ما مجبور شدیم خودمان برای تبلیغات دست به کار شویم. البته این پخش‌کننده هیچ اشاره‌ای به تبلیغات گسترده تلویزیونی این فیلم نکرده و معلوم نیست منظور وی از تبلیغات بیش از اینکه اکنون اجرا می‌شود، چیست؟

در همین حال، ایسنا هم خبر داد که پخش‌کننده پایان‌نامه، طرح «بلیت همسایه» را با توزیع بلیت نیم‌بها این فیلم در منازل مسکونی محدوده 21سینما، از اوایل اکران فیلم آغاز کرده است. از سوی دیگر، فروش «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی در کل کشور به 400 میلیون تومان رسید. علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین فروش فیلم جرم گفت: فروش فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی در تهران از 250 میلیون تومان گذشته است. این فیلم در تهران 25‌سینما دراختیار دارد. همچنین با احتساب فروش تهران، فروش جرم در کل کشور به 400 میلیون تومان رسیده است. وی همچنین درباره سینماهایی که جرم را با صدای دوبله نمایش می‌دهند نیز اظهار کرد: 7 سینما در تهران آخرین فیلم مسعود کیمیایی را به‌صورت دوبله برای علاقه‌مندان نمایش می‌دهند که تاکنون استقبال خوبی از آن صورت گرفته است. سرتیپی در ادامه درباره فروش «مرهم» و «شرط اول» نیز بیان کرد: مرهم به کارگردانی علیرضا داوودنژاد تاکنون در تهران 230 میلیون تومان و در کل کشور 330 میلیون تومان فروش بلیت داشته است. همچنین شرط اول به کارگردانی مسعود اطیابی نیز در تهران به فروش 70 میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم‌های تازه

در همین حال، اکران فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان از چهارشنبه 25 خرداد در 25 سینما آغاز می‌شود. طبق اعلام پخش‌کننده، تبلیغات ویژه‌ای از سوی فیلمیران برای این فیلم تدارک دیده شده که در مطبوعات آغاز شده و از امروز نیز بیلبوردهای این فیلم در سطح شهر نصب می‌شود. این فیلم جایگزین «فوتبالی‌ها» خواهد شد. همچنین درصورت موافقت شورای صنفی نمایش، ورود آقایان ممنوع در هفته اول نمایش تنها برای بانوان به نمایش درخواهد آمد. این فیلم به‌زودی علاوه بر ایران در کشورهای کانادا، آمریکا و مالزی نیز به نمایش درخواهد آمد. پیش از این فیلم در شهرهای آلمان و نیز در 2 شهر آمستردام و پاریس به نمایش درآمد که مورد توجه و استقبال مخاطبین خارج از کشور قرار گرفت. از سوی دیگر، مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری از قطعی شدن اکران فیلم «یه حبه قند» ساخته سیدرضا میرکریمی در برنامه دوم عید فطر خبر داد. غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری در این ارتباط به مهر گفت: هفته آینده گروه سینمایی این فیلم مشخص خواهد شد.

کد خبر 137249

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز