مدیرکل سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به نحوه واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی گفت: 3 میلیون و 200 هزار نفر در این خصوص ثبت‎نام کرده‌اند که پالایش اطلاعات آنها طی هفته جاری نهایی می‌شود.

بورس

زهرا مرادی در گفت‌وگو با فارس افزود: در حال حاضر اطلاعات افراد از طریق وزارت کار به سازمان خصوصی‌سازی‌ ارسال شده و مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که اطلاعات افراد غربال شود. پالایش اطلاعات طی هفته جاری نهایی خواهد شد. مدیرکل سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه تطبیق اطلاعات افراد زمان‌بر نیست، گفت: به‌نظر می‌رسد کمتر از 30 درصد اطلاعات موجود ثبت‏شده تکراری باشد. مرادی تاکید کرد: این هفته اطلاعات موجود طبقه‌بندی خواهد شد و افرادی که ثبت‌نام کرده یا دعوت‌نامه برای آنها ارسال شده باید از افراد جدید تفکیک شوند.

به گفته او، افرادی که تاکنون سهام دریافت نکرده‌اند باید روال جاری طرح را طی کنند اما افرادی که در گذشته با ثبت‌نام، دعوت‌نامه گرفته اما پیگیری نکرده‌اند به تعاونی‌های سهام عدالت معرفی خواهند شد. مدیرکل سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی‌سازی درباره کسری سبد سهام عدالت و نحوه واگذاری سهام به کارگران، تصریح کرد: نزدیک به 80 هزار میلیارد ریال سهام مربوط به شرکت‌هایی است که فهرست آن به هیأت وزیران پیشنهاد شده تا تصویب شود و این شرکت‌ها به 56شرکت قبلی در بحث سهام عدالت بپیوندند. یک ماه است این فهرست را سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد کرده اما تاکنون جوابی داده نشده است.

کد خبر 137246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز