چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

گروه ادب و هنر- احمد افشار: نمایشگاهی از آثار خوشنویسی محمد سلحشور با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان 20تا 26‌خردادماه در مؤسسه خیریه محک برپا می‌شود.

در این نمایشگاه 40 اثر خوشنویسی مربوط به فعالیت 20 سال گذشته محمد سلحشور در مؤسسه خیریه محک به معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود. 20 خرداد نیز در گالری شیرین، نمایشگاه نقاشی هانیبال الخاص، همزمان با هشتاد و یکمین سالروز تولد این هنرمند فقید برپا خواهد شد. مرتضی دلیر، مدیر این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه 25 نقاشی و چند اثر حجمی از الخاص ارائه خواهد شد که همه آثار جنبه فروش خواهند داشت.

همچنین چند اثر از بهترین آثار هانیبال الخاص در تیراژهای محدود به‌صورت «لیمیتدادیشن» و با قیمت مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه بر این محصولاتی نظیر ماگ که آثار زنده یاد الخاص روی آن چاپ شده است نیز ارائه خواهد شد. این نمایشگاه تا 25 خرداد دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این آثار در بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی، باغ انجمن خوشنویسان دیدن نمایند. همچنین در گالری هفتان نمایشگاهی از آثار نقاشی مینو قهرمانی، روز جمعه 20 خرداد از ساعت 16 تا 21 گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه 8 تابلو با تکنیک آکرولیک به سبک مدرن به دیوار خواهد رفت. این نمایشگاه تا 31 خرداد، میزبان علاقه‌مندان در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، خیابان سلیمان خاطر، کوچه ابـرار غربی پلاک 65 خواهد بود.

در خانه هنرمندان، مجموعه عکس‌های ابراهیم حقیقی از مجموعه سفر 2 با عنوان «حسرت درناها» به همت نگارخانه شماره 6 در گالری ممیز هم روز جمعه 20 خرداد از ساعت 17 تا 20 افتتاح می‌شود. حقیقی در مجموعه پیش رو بیش از 25 قطعه عکس از طبیعت شامل پرندگان و درختان را به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 خرداد ماه از ساعت 10 صبح تا 20 به خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی، باغ هنر مراجعه و از این نمایشگاه دیدن کنند. گالری 10 نیز گزیده‌ای از مجسمه‌های «هیچ» پرویز تناولی استاد بزرگ مجسمه‎سازی ایران و خاورمیانه را 20‌خرداد ماه به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه فرصت ویژه‌ای به هنردوستان به‌ویژه نسل جوان می‌دهد که این آثار موفق و دیدنی هنر معاصر ایران را از نزدیک ببینند. در مجموعه‌ای که به نمایش درمی‌آید از «هیچ‌»های بسیار قدیمی تا آخرین «هیچ»‌های تناولی دیده می‌شود. این نمایشگاه تا 2 تیر از 5 تا 8 بعدازظهر در میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان نیروی انتظامی، بن بست ریاحی برپاست.

کد خبر 137163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز