همشهری آنلاین: فیلم "مردان ایکس؛ درجه یک" در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های سینمای انگلیس ایستاد.

مران ایکس

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی، فیلم "مردان ایکس؛ درجه یک" محصول کمپانی "فاکس قرن بیستم" در اولین هفته اکران در انگلیس و ایرلند بیشترین میزان فروش را به‌دست آورد.

"مردان ایکس؛ درجه یک" با حضور بازیگرانی چون جیمز مک‌آووی و مایکل فاسبندر با فروش ‌٤/٥ میلیون پوندی در سه روز، صدر گیشه سینماهای انگلیس را به خود اختصاص داد.

ماتیو ویون، کارگردان تازه‌کار و ‌٣٧ ساله انگلیسی، کارگردانی تازه‌ترین بخش از سری سینمایی "مردان ایکس؛ درجه یک" را برعهده داشته است.

تولید نسخه اول فیلم ازاوایل سال گذشته میلادی آغاز شد و برایان سینگر، خالق آثاری چون "والکری" به‌عنوان تهیه‌کننده با بخش جدید "مردان ایکس" همکاری دارد.

فیلمنامه‌نویس نسخه اول "مردان ایکس؛ درجه یک" را برای نگارش نسخه جدید این اثر فانتزی به خدمت گرفته بودند.

داستان فیلم درباره گروهی از مخترعان نظامی است که در پی آزمایش یک سلاح جدید در یک منطقه دور افتاده هستند، اما در این راه با مسائلی چون دخالت چند فرد مشکوک مواجهه می‌شوند.

قسمت اول "مردان ایکس" فیلمی اکشن و خیال‌پردازی به کارگردانی برایان سینگر و محصول سال ‌٢٠٠٠ است.

این فیلم بر پایه کمیک‌هایی از مارول با همین نام ساخته شده که در آن یک باند منحصر به فرد از موجودات قدرتمند و جهش‌یافته ژنتیکی در دنیایی زندگی می‌کنند که توسط انسان‌ها مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند.

این افراد تحت هدایت رهبرشان پروفسور "چارلز اگزاویر، اکس من" تلاش می‌کنند، برای ایجاد دنیایی که انسان‌ها و جهشی‌ها (میوتنت‌ها) بتوانند بطور مسالمت آمیز با هم زندگی کنند. همچنین باید با اهداف براندازی نژاد انسان مبارزه کنند.

 

کد خبر 137092

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز