همشهری آنلاین: همزمان با هشتاد و یکمین سالروز تولد هانیبال الخاص، نمایشگاهی از این هنرمند فقید در گالری شیرین برپا خواهد شد.

هانیبال الخاص

به گزارش همشهری آنلاین،مرتضی دلیر، مدیر این نمایشگاه گفت: با همکاری گالری شیرین، کانون انفورماتیک و موسسه فرهنگی هنری رهنما برآن شدیم تا در نخستین روز تولد پس از مرگ هنرمند زنده یاد هانیبال الخاص، مجموعه ای از آثار نفیس او را به تماشای مردم بگذاریم تا هم یاد و خاطره او را زنده کنیم هم علاقمندان به هنر با دوره های مختلف کاری این هنرمند صاحب سبک بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: در این نمایشگاه 25  نقاشی و چند اثر حجمی از الخاص در گالری شیرین ارائه خواهد شد که همه آثار جنبه فروش خواهند داشت. این آثار را یک شورای تخصصی مورد تایید خانواده آن مرحوم قیمت گذاری کرده اند.

مرتضی دلیری افزود: به مناسبت این رویداد چند اثر از بهترین آثار هانیبال الخاص در تیراژهای محدود به صورت "لیمیتدادیشن" و با قیمت مناسب در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

علاوه بر این محصولاتی نظیر ماگ که آثار زنده یاد الخاص بر روی آن چاپ شده است نیز ارائه خواهد شد.

باز آفرینی آثار در قالب های کاربردی و نیز لیمیتد ادیشن ها مورد علاقه جدی آقای الخاص بود که قرار بود در حضور ایشان این اتفاقات رخ دهد که متاسفانه بیماری این مجال را از ما گرفت.

وی افزود: در حاشیه نمایشگاه یک فیلم 15 دقیقه ای از زندگی هانیبال الخاص ساخته آرش رئیسیان و یک فیلم یک دقیقه ای از آخرین دقایق حضور ایشان در ایران به نمایش در خواهد آمد.

آثار هانیبال الخاص از 20  تا 25 خرداد ماه در گالری شیرین دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند از این آثار در گالری شیرین واقع در بلوار اندرزگو ، خیابان سلیمی ، باغ انجمن خوشنویسان است دیدن کنند.

کد خبر 136985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز