همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام، نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به رغم شکست در سومین دیدار خود، صدرنشین گروه دوم مسابقات باقی ماند.

mahram

به گزارش ایرنا ، تیم بسکتبال مهرام ایران روز دوشنبه (9 خرداد) در سومین دیدار خود در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان با امتیاز 76 بر 73 شکست خورد.

تیم مهرام برغم این شکست با 5 امتیاز در صدر گروه دوم این مسابقات قراردارد و تیم‌های الریاضی لبنان با 4 و الریان قطر با 2 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در این دیدار که در سالن ' ویل اسپورتس آرنا' مانیل برگزار شد، تیم بسکتبال مهرام تنها در وقت دوم با امتیاز 25 بر 13 به برتری رسید و در وقت‌های اول و سوم این دیدار به ترتیب با امتیازهای 24 بر 14 و 22 بر 17 مغلوب شد.

دیدار دو تیم در وقت چهارم نیز با امتیاز 17 بر 17 مساوی به پایان رسید تا در مجموع تیم مهرام تهران با اختلاف 3 امتیاز اولین شکست خود در این مسابقات را تجربه کند.

در این دیدار کریس ویلیامز، بازیکن آمریکایی مهرام با 32 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

فادی الخطیب، بازیکن تیم الریاضی لبنان نیز 25 امتیاز، صمد نیکخواه بهرامی از مهرام 18 امتیاز و اسماعیل احمد از الریاضی 14 امتیاز برای تیم‌های خود به دست آوردند.

برای تیم الریاضی لبنان جان عبد النور، علی کنعان، اسماعیل احمد، لورن وودز ، رودریگ عقل، عمر الترک و فادی الخطیب بازی کردند.

تیم مهرام نیز با ترکیب بابک نظافت، مهدی کامرانی، کریستوفر ویلیامز، آرن داوودی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، محمد صمد نیکخواه بهرامی و شیخ سمب در این دیدار ظاهر شد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده نیز دانشگاه اردن با امتیاز 79 بر 69 الاتحاد عربستان سعودی را شکست داد و دهوک عراق با امتیاز 88 بر 76 مقابل دراگونز مالزی به برتری رسید.

در ادامه این مسابقات سه شنبه تیم مهرام استراحت دارد و تیم‌های الجلاء سوریه با الشباب امارات، دراگونز مالزی با دانشگاه اردن و الریان قطر با الریاضی لبنان دیدار می‌کنند.

کد خبر 136534
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز