همشهری آنلاین: ورک شاپ‌های نقاشی، خوشنویسی و خط نقاشی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تالار وحدت، جماران و خمین برگزار می‌شود

امام خمینی

به گزارش همشهری آنلاین، ورک شاپ نقاشی با حضور 10 هنرمند نقاشی و خوشنویسی از 9 تا 13 خرداد ماه در تالار وحدت و جماران برگزار می شود و آثاری با موضوع زندگی، آثار و اندیشه های امام خمینی(ره) را نقاشی و خوشنویسی می کنند.

احسان شریف فر و ماندانا مانی از 9 تا 13 خرداد ماه عصرها هنگام اجرای برنامه های موسیقی در تالار وحدت نقاشی و خوشنویسی می کنند.

در جماران نیز هنرمندان خوشنویسی و نقاشی عظیم فلاح، غلامحسین الطافی، سعید نقاشیان، رضا خراسانی، شهروز نوراللهی، بهداد پنجه زاده و احسان ذکاری 9 تا 13 خرداد ماه ساعت 16 تا 19 در جماران با موضوع امام خمینی (ره) نقاشی و خوشنویسی می کنند.

همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 40 هنرمند خوشنویس استان مرکزی از 11 تا 14 خرداد ماه در منزل امام خمینی(ره) در خمین با نظارت ناصر جواهر پور؛ هنرمند پیشکسوت خوشنویسی دیوان امام را کتابت خواهند کرد.

ورک شاپ های نقاشی ، خوشنویسی و نقاشیخط به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 136467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز