یکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : هیئت موسس تشکل موسسات اعزام دانشجو به خارج با حضور 9 نفر از دست اندرکاران موسسات مجاز اعزام دانشجو تشکیل شد.

دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی هنری از موسسه فرهنگی دکتر هنری، سعید پورسید آقائی از موسسه پرشین پادنا آراد، علی محمد خانمحمدی هزاوه از موسسه تعالی دانش، مرتضی صارمی از موسسه پژوهندگان علم صارم، غلامرضا امیر شقاقی از موسسه آتیه آفرینان دانشیار، گودرز صادقی هشتجین از موسسه رویای دانش، ولی‌اله صفائی نعمت الهی از موسسه افکار نوین امروز، حمیدرضا اخوان آذری از موسسه آرمان معمار و سید مهدی محمودی از موسسه ساعی دانش آریا به عنوان هیئت موسس تشکل موسسات اعزام دانشجو معرفی شدند.

هیئت موسس تشکل موسسات اعزام دانشجو به خارج طی نشستی با حضور مدیرکل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

هر چند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مرجع صدور مجوز تأسیس موسسات اعزام دانشجو به خارج است اما مسئولان مرتبط با این موسسات، نظرهای مساعدی برای ایجاد تشکل موسسات اعزام دانشجو به خارج را به دارندگان این موسسات اعلام کرده‌اند.

حسن مسلمی نائینی ، مدیرکل امور بورس درباره اهداف تشکیل صنف موسسات اعزام دانشجو به خارج گفت: با راه اندازی این تشکل بسیاری از کارهای مربوط به موسسات اعزام دانشجو به خارج که در حال حاضر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌گیرد به خودشان محول می‌شود و نظارت بر کارشان نیز با خود تشکل خواهد بود.

در حال حاضر 95 موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج در کشور فعال هستند.

کد خبر 136341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز