مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

گروه شهری: کلنگ مجموعه فرهنگی، ورزشی، سینمایی و تجاری باران که با مشارکت شهرداری منطقه 4 و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود، دیروز با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و جمعی از هنرمندان و مسئولان سینمایی کشور به زمین زده شد.

سینما

در ابتدای این مراسم شهردار منطقه 4 و امیرعباس کردان از دست اندرکاران پروژه مزبور گزارشی از چگونگی و روند‌کاری پروژه باران ارائه دادند.سپس محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی گفت: نگاهی که به توسعه شهری اعم از کالبدی و حوزه فرهنگی در شرق تهران می‌شود، بسیار حائز اهمیت‌تر است؛ چرا که در مقیاس مناطق دیگر توجه ویژه‌‌ای را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: اقدامات گسترده همانند طرح توسعه فضاهای فرهنگی همچون باران که در مناطق مختلف تهران در حال انجام است، در راستای همان تبدیل نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی است.
ایازی گفت: شهرداری برای توسعه شهری به‌خصوص فضاهای فرهنگی حامی سرمایه‌گذاران است و به موجب الزامات و تکالیف قانونی و مصوبات شورای اسلامی شهر نیز موظفیم رویکردها، سیاست‌ها و اقدامات حمایتی از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف امور شهری به‌ویژه توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی داشته باشیم.

ایازی در پایان به فواید بازدارندگی استفاده از فضاها و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: براساس ارزیابی‌ها، هرجا که برنامه‌های فرهنگی، ورزشی تفریحی بیشتر باشد و اوقات فراغت مردم به‌نحوی شایسته با برنامه‌هایی همچون برنامه‌های سامانه نشاط پر شود، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

کد خبر 135402

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز