دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان رقابت‌های جام قهرمانان ترکیه با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز پس از تیم میزبان به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم‌های ارمنستان و روسیه سوم و چهارم شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم ایران که خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی آماده می کند در این مسابقات توسط سامان عبد ولی و مهدی زیدوند در اوزان 55 و 66 کیلوگرم دو مدال طلا، کمال محمد علیزاده در وزن 74 کیلوگرم یک مدال نقره و حمید رضا خامسی و مهرداد بایندور در وزن‌های 50 و 96 کیلوگرم دو مدال برنز کسب کرد.

در رده‌بندی تیمی نیز ترکیه، میزبان رقابت‌ها با 75 امتیاز قهرمان شد، ایران با 51 امتیاز دوم شد و تیم‌های ارمنستان و روسیه با امتیاز مشترک 45 و به دلیل مرغوبیت مدال، سوم و چهارم شدند. در این مسابقات 14 کشور دنیا حضور داشتند.

در روز پایانی این بازی‌ها مجید علیاری تنها نماینده کشورمان در وزن 84 کیلوگرم در دور اول در سه تایم با نتیجه سه بر دو اوز فالک از ترکیه را شکست داد و در دور دوم نیز موفق شد در سه تایم و با نتیجه سه بر دو از سد نورسلطان پورسین نوف از قزاقستان گذشته و راهی دیدار نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله مقابل اسلام آتم از ترکیه در سه تایم با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و در دیدار رده‌بندی نیز مقابل موسار دوگوچین اف از روسیه در دو تایم با نتیجه 3 بر 0 مغلوب شده و پنجم شد.

همچنین بهزاد قاسمی و یوسف قادریان که قرار بود با صلاحدید ناصر نوربخش، سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در یک وزن بالاتر به میدان بروند با مخالفت نماینده فیلا نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند. مهرداد مردانی در وزن 50 کیلوگرم نیز نتوانست مانند قاسمی و قادریان در این رقابت‌ها صاحب مدال شود.

نمایندگان کشورمان پس از پایان این رقابت‌ها بامداد روز چهارشنبه (28 اردیبهشت) به کشور باز می گردند.

تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی اندونزی در خرداد و جهانی رومانی در مرداد ماه آماده می‌کند.

کد خبر 135151
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز