چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین-مریم دری‌منش: رویای قهرمانی دوبل میلان بر باد رفت.

bovo

تیم فوتبال آ.ث. میلان که به تازگی قهرمانی در سری A ایتالیا را کسب کرده، از دست‌یابی به دو جام در یک فصل محروم ماند.

این تیم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا میهمان سیسیلی‌ها بود که 1 بر 2 شکست خورد و با عدم توفیق در جبران تساوی 2 بر 2 بازی رفت، نتوانست به فینال این مسابقات راه یابد.

حریف این تیم ، پالرمو اما با این پیروزی موفق شد پس از 32 سال دوباره یک پای بازی نهایی باشد.

میلان که بعد از سال 2006 نتوانسته قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد، این بار هم موفق به این کار نشد.

در نیمه اول بازی برگشت دو تیم میلان و پالرمو، میلانی‌ها کمتر توانستند فشاری روی خط دفاع حریف وارد کنند و از آنجایی که پالرمو نیز کمتر به حمله می‌پرداخت، این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به اتمام رسید. در نیمه دوم جولیو میلیاچو در دقیقه 63 پالرمو را پیش انداخت و به دنبال آن در دقیقه 73 در پی خطای مارک فان بومل که منجر به اخراجش شد، چزاره بووو،‌ از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را وارد دروازه میلان کرد.

این نتیجه ادامه داشت تا این که در دقیقه آخر بازی، زلاتان ابراهیموویچ یکی از گل‌ها را جبران کرد که البته سودی برای تیمش نداشت.

پالرمو که پس از سال‌های 1974 و 1979 برای سومین بار به فینال کوپا ایتالیا راه یافته،‌ در دیدار نهایی این جام با برنده دیدار تیم‌های آ.اس. رم و اینتر میلان روبرو می‌شود. اینتر میلان، مدافع عنوان قهرمانی در بازی رفت در رم با یک گل به برتری رسید و حالا روز چهارشنبه (21 اردیبهشت) در ورزشگاه خانگی خود می‌تواند بلیت بازی فینال را در جیب بگذارد.

کد خبر 134663
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز