مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

مبارزه با فساد اداری امسال نیز مانند سال‌های گذشته همچنان از اولویت‌های شهرداری تهران است.

bureaucracy

قائم مقام معاون اداری مالی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: مبارزه با فساد اداری با تکیه بر 3 ویژگی کوچک‌سازی‌، شفاف‌سازی‌ مالی و هوشمند‌سازی‌ در شهرداری تهران صورت گرفت.
ناصر امانی با اشاره به کاهش خطاهای انسانی در شهرداری تهران گفت: به این منظور تمامی سامانه‌های شهرداری تهران به‌صورت آنلاین در آمد تا هرگونه تخلف ثبت شود. در واقع تمامی اقدامات و فعالیت‌ها در شهرداری تهران، هوشمند شده است.

وی همچنین شفاف‌سازی‌ مالی در حوزه شهرسازی را یکی از ارکان مبارزه با فساد اداری دانست و گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی، برخی فعالیت‌ها برون سپاری شده است و بخش خصوصی فعال شده و تمام اقدامات در سامانه‌های هوشمند به ثبت می‌رسد تا بر این اساس کمترین خطا و تخلف رخ دهد. قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران در ادامه گفت: سهم درآمدهای پایدار شهرداری تهران در 5‌سال گذشته به بیش از 25‌درصد افزایش یافت. وی افزود:

از سال 85 تاکنون درآمد پایدار شهرداری تهران رشد چشمگیری داشته است و هم‌اکنون بیش از 25 درصد از درآمد حاصله شهرداری از طریق درآمد پایدار تامین می‌شود. ناصر امانی با اشاره به اینکه تا قبل از سال 84 سهم درآمد پایدار در بودجه شهرداری کمتر از 5‌درصد بود، افزود: با تلاش‌های شهرداری تهران و اعتماد شهروندان تهرانی هم‌اکنون توانسته‌ایم سهم درآمدهای پایدار شهرداری را در‌طول 5 سال تا 25درصد افزایش دهیم. وی رشد سالانه 5 درصد درآمد پایدار را در‌ طول فعالیت شهرداری بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با فعالیت شهرداری تهران در طول سال‌های گذشته، هر ساله شهروندان بیشتر به شهرداری اعتماد می‌کنند و ماحصل این اعتماد را در پرداخت عوارض شهرداری و مشارکت مالی شهروندان در اداره شهر می‌بینیم.

کد خبر 134441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز