دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

مراسم رونمایی از کتاب «معارف انقلاب»، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی، عصر دیروز در حوزه هنری با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش فارس، آیین رونمایی از کتاب «معارف انقلاب»، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی، در تالار سوره حوزه هنری به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.
براساس این گزارش در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رحیمیان، مومنی شریف، صفارهرندی، رحماندوست، حمزه‌زاده و تنی چند از نویسندگان و برجستگان فرهنگی حضور داشتند. کتاب «معارف انقلاب»؛ دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی به‌وسیله علیرضا مختارپور قهرودی گردآوری شده است.

محتوای این کتاب مروری بر دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظلّه العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره ماهیت انقلاب اسلامی است و به‌تازگی در حجم 1049 صفحه منتشر شده است. معارف انقلاب، دیروز همزمان با روز معلم از سوی چند مؤسسه پژوهشی ـ انتشاراتی رونمایی شد. این کتاب را مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای) منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

در این آیین رونمایی ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس کلیپ سخنان مقام‌معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی برای حاضران پخش شد. در ادامه این مراسم علیرضا مختارپور قهرودی درباره برخی نقاط کتاب توضیحاتی داد و در ادامه صفارهرندی به برخی خصوصیات رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرده و از این کتاب به‌عنوان دایره‌المعارف درباره حقیقت انقلاب یاد کرد.

همچنین کلیپی از سخنان برخی از مسئولان درباره این کتاب پخش شد؛ پس از آن کلیپ موسیقی با صدای علیرضا افتخاری از تولیدات حوزه هنری با شعری از علی معلم زینت‌بخش مراسم شد تا بهانه‌ای باشد که از مسئولان حاضر دعوت شود برای تقدیر و رونمایی از کتاب «معارف انقلاب»؛ دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی، بر جایگاه حاضر شوند و با اهدای لوح تقدیر از گردآورنده تقدیر شود.

کد خبر 134034

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز