مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

گروه شهری: توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه‌های مدرس و همت به‌عنوان پرتردد‌ترین بزرگراه‌های پایتخت از پیش از نوروز در دستورکار مدیریت شهر تهران قرار گرفت.

بزرگراه

در همین ارتباط عملیات 30فرش‌گل با مساحت تقریبی 3هزار متر مربع در حاشیه بزرگراه‌های یاد شده انجام شده است. مددی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 در این ارتباط گفت: در طرح انجام شده 30 فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های شهید همت، شهید مدرس، شهید چمران، میرداماد، حاشیه صدر، پارک‌های ملت، طالقانی، شریعتی و بوستان بهشت مادران گسترده شده است. همچنین مجتبی خانجانی، معاون خدمات شهری منطقه 2 شهرداری تهران نیز درباره توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه همت به همشهری گفت:

پیش از آغاز سال نو حدود 66 هزار متر مربع از حاشیه این بزرگراه پرتردد به فضای سبز اختصاص پیدا کرد که این امر با آغاز سال جدید و توسعه شبکه آبرسانی مخصوص فضای سبز به 190 هزار متر مربع ارتقا پیدا کرده است. وی افزود: با استفاده از شبکه آبرسانی 23 هزار متری در حاشیه بزرگراه همت، حدود 130 هزار متر مربع چمن‌کاری شده و 10 فرش گل با مساحت تقریبی 7 هزار متر مربع احداث شده است. معاون خدمات شهری منطقه 2 در ادامه تاکید کرد: کاشت 4 هزار اصله درخت، 40 هزار و 300 درختچه و بیش از 8 هزار متر مربع گل‌کاری با گیاهان رز و نسترن از دیگر اقدامات صورت گرفته در حاشیه بزرگراه همت بوده است. خانجانی یادآور شد: توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه همت همچنان در دستور کار قرار دارد و در آینده‌ای نه چندان دور مساحت فضای سبز این بزرگراه به حدود 240 هزار متر مربع خواهد رسید.

کد خبر 134033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز