شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر با انجام شش دیدار آغاز شد و از مهمترین نتایج به دست آمده می‌توان به پیروزی دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی ماهشهر و شکست راه و ترابری قم با 29 امتیاز اختلاف از توزین الکتریک کاشان اشاره کرد.

basketball

بعد از ظهر روز چهارشنبه (7 اردیبهشت) تیم مهرام تهران در قزوین کار سختی نداشت و موفق شد میزبان خود را 60-95 شکست دهد. در گرگان نیز تیم شهرداری علیرغم بازی خوب نتوانست مانع پیروزی ذوب آهن اصفهان شود و نتیجه را 61-76 واگذار نمود.

در کاشان جدال دو تیم چهارم و پنجم جدول که به نظر تنگاتنگ و نزدیک می‌آمد با پیروزی آسان توزین الکتریک همراه بود. در این دیدار تیم توزین که به خوبی از سوی تماشاگران خود حمایت می‌شد موفق شد تیم راه و ترابری قم را با نتیجه 52-81 شکست دهد.

اما در تهران تیم دانشگاه آزاد دست به کار بزرگی زد و موفق شد در یک بازی سراسر هیجان و زیبا، تیم مدعی پتروشیمی ماهشهر را متوقف نماید. این مسابقه با نتیجه 95-94 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

چهار تیم پایین جدول نیز که برای فرار از سقوط به دسته اول رقابت بسیار سختی را با یکدیگر دارند، دیدارهای حساسی را برگزارکردند.

در تهران نبرد بانک سامان و ب.آ شیراز در وقت قانونی به تساوی کشیده شد و در وقت‌های اضافه تیم بانک سامان که در گروه مقدماتی در پائین‌ترین رتبه قرار گرفته بود موفق به شکست میهمان خود با نتیجه 84-92 شد. در مرحله مقدماتی این دو تیم دو بار با یکدیگر روبرو شده بودند که هر دو بار با پیروزی تیم شیرازی همراه بود.

در دیگر بازی این گروه تیم هیئت بسکتبال شهرکرد موفق شد تیم حفاری ملی ایران را با نتیجه نزدیک 65-68 شکست دهد.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، تمامی بازی‌های دوم این مرحله روز شنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

کد خبر 133718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز