گروه حوادث: خودروی زانتیا بعد از آنکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) با گاردریل‌ها برخورد کرد به مسیر مقابل پرتاب شد که بعد از سقوط روی یک خودروی پراید باعث مرگ 2 نفر شد.

تصادف

ساعت 9:30 صبح سه شنبه ، هنگامی که راننده خودروی زانتیا از مسیر جنوب به شمال در بزرگراه یادگار امام(ره) در حال حرکت بود، ناگهان راننده کنترل خودرو را از دست داد و به این ترتیب خودرو با گاردریل، تیر چراغ برق و رفیوژ میانی برخورد کرده و به هوا بلند شد.درحالی‌که خودرو به هوا برخاسته بود، در مسیر مخالف یک خودروی پراید، لحظه به لحظه به محلی که خودرو دچار حادثه شده بود نزدیک‌تر می‌شد، زمان زیادی طول نکشید که پراید به محلی رسید که خودروی زانتیا در هوا معلق بود و در یک لحظه زانتیا روی خودروی پراید سقوط کرد، اما این پایان ماجرا نبود؛ خودروی زانتیا بعد از این حادثه با یک خودروی پژو و یک خودروی نیسان نیز که در حال عبور از مسیر مخالف بودند برخورد کرد.

2 مرگ در خودروی پراید

بعد از وقوع این حادثه، مردم به سرعت به کمک سرنشینان خودروی پراید رفتند اما متأسفانه راننده و دیگر سرنشین این خودرو در دم جان باخته بودند و خسارت سنگینی نیز به‌خودروهای پ‍ژو و نیسان وارد شده بود.

خودروی سابقه‌دار

سرهنگ گودرزی‌مهر، رئیس پلیس بزرگراه‌های تهران با اشاره به اینکه راننده زانتیا مجروح شده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است، افزود: استعلام پلاک این خودرو نشان می‌دهد خودروی زانتیایی که عامل این حادثه مرگبار است، در سال‌88 به‌دلیل تخطی از سرعت و لایی‌کشی حدود یک ماه توقیف شده است. وی با بیان اینکه علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده به ایسنا گفت: بعد از وقوع این حادثه، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، بزرگراه یادگار امام(ره) را به‌صورت مقطعی بستند تا ماموران آتش‌نشانی آنجا را پاکسازی کنند.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره این حادثه گفت: براساس گزارش‌های اولیه، این تصادف 2کشته برجای گذاشته است. وی که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، صبح دیروز امدادگران اورژانس تهران در جریان وقوع تصادفی مرگبار در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) بالاتر از فرحزاد قرار گرفتند که با توجه به گزارش مردمی درباره شدت حادثه، 4دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

کد خبر 133520

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز