مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
۰ نفر

گروه شهری: جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهید شهر تهران با حضور در بوستان ولایت اقدام به غرس نهال در این بوستان کردند.

tree

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا از مناطق 22 گانه با حضور در بوستان ولایت به یاد شهدا در این بوستان نهال کاشتند. این خانواده شهدا که همراه با جمعی از مسئولان و مدیران شهرداری تهران در بوستان ولایت حضور یافته بودند با توضیحات مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران در جریان جزئیات احداث بزرگ‌ترین بوستان کشور قرار گرفتند.

بوستان ولایت، نمود نگاه عدالت محور

از سوی دیگر، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقدامات چند سال اخیر شهرداری در راستای کاهش فاصله طبقاتی شمال و جنوب، احداث بزرگ‌ترین بوستان خاورمیانه (بوستان‌ولایت) را اقدامی مدبرانه دانست و گفت: تلاش شهرداری ایجاد امکانات و خدمات شهری برای تمام شهروندان تهرانی بوده و ساخت بوستان ولایت در جنوب تهران نشان‌دهنده رویکرد عدالت محوری است.

حجت‌الاسلام محمد علی رضایی با اشاره به ایجاد امکانات ویژه برای این بوستان تاکید کرد: ساخت چنین بوستانی که با تاکید مقام معظم رهبری و اهتمام شهرداری تهران در حال اجراست در تاریخ این شهر بزرگ سابقه نداشته و امروز مسئولان و مردم قدردان این نگاه عدالت محور و تلاش‌های مدیریت شهری پایتخت هستند.

کد خبر 133180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز