دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

گروه ادب و هنر- احمد افشار: مؤسسه صبا سومین نمایشگاه گروهی نقاشی را با عنوان مجموعه سوم، پنجم اردیبهشت‌ماه در نگارخانه خیال نو برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا، این نمایشگاه 56 اثر از 13 هنرمند را در قالب‌های متنوعی از فیگوراتیو تا آبستره در برمی‌گیرد.موزه هنر امام علی(ع) نمایشگاه منتخب آثار دومین دوسالانه تذهیب‌های قرآنی را اول اردیبهشت ماه برگزار می‌کند.این نمایشگاه با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود و شامل 158 اثر در 8بخش تذهیب، تشعیر، گل‌ومرغ، گرایش‌های نوین، تذهیب‌های قرآنی با تکیه بر سنت‌ها، طراحی کاشی، مقالات پژوهشی و بخش جنبی است که پس از داوری به نمایشگاه راه یافته است.

نمایشگاه خوشنویسی روی اشیا، آثاری از جواد مهدی پور تحت عنوان بشنو از نی از سوم اردیبهشت ماه در نگار خانه سرو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه 20 مجموعه از تابلو خط‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق و بیش از 100 اثر خطی روی اشیا از جواد مهدی پور برای علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه تا 8 اردیبهشت به‌مدت یک هفته در خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین چندنمایشگاه‌عکس، پوستر و نقاشی در خانه هنرمندان تا ششم اردیبهشت برپاست.محمد جهانی‌مقدم حدود50 اثر طراحی جلد خود را با عنوان «باغچه» در تالار تابستان به نمایش گذاشته که شامل مجموعه آثار طراحی جلـد او طی 5 سال گذشته است. همچنین سیامک جعفری نمایشگاه عکس «برگ» شامل مجموعه آثار او با 35‌قطعه عکس رنگی در ابعاد 70 ×50 را در تالار پاییز به نمایش گذاشته است.

کد خبر 132723

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز