گروه سیاسی: آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم‌شیرازی با انتقاد از تولید یک فیلم که تطبیق‌های نادرستی از اتفاقات عصر ظهور طرح کرده، نسبت به تولید و توزیع لوح فشرده دیگری در این زمینه هشدار داد و گفت:

makarem shirazi

دستگاه قضایی باید وارد عمل شود.این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد و فارس خبر آن را منتشر کرد، با تاکید بر اینکه دشمنان به‌دنبال این هستند که به اعتقادات اسلامی خدشه وارد کنند، به تولید سی‌دی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد هم در این میان با انجام کارهایی پایه‌های اعتقادی مردم را متزلزل می‌کنند.

او با اشاره به اینکه مسائل اعتقادی خط قرمز است، تاکید کرد: متأسفانه این افراد مسئله مهم انتظار ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را ابزاری برای مسائل سیاسی و غیرسیاسی قرار داده‌اند.

این مرجع تقلید ادامه داد: همه باید تلاش کنند که اعتقاد مردم به امام عصر (عج) هر روز بیش از گذشته تقویت شود و نباید خدای ناکرده کاری صورت گیرد که به اعتقادات مردم ضربه بزند. آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آتش زدن قرآن در کشورهای خارجی گفت:

در شرایطی که شاهد هستیم در کشورهای غربی به مقدسات ما توهین شده و قرآن را آتش می‌زنند، نباید درون کشور شاهد این باشیم که به اعتقادات مردم با کارهایی نظیر تعیین وقت برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان ضربه وارد شود.وی با انتقاد از تولید سی دی اخیر درباره ظهور گفت: حتی شنیده شده است که تولیدکنندگان این مستند می‌خواهند لوح دیگری را منتشر کرده و پخش کنند. از سوی دیگر، این سی‌دی مشکوک، در مجلس شورای اسلامی نیز موضوع تذکر قرار گرفت. مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در مجلس در تذکری خطاب به وزیران ارشاد، کشور و اطلاعات در مورد لزوم معرفی تهیه‌کنندگان سی دی مشکوک درباره ظهور انتقاد کرد.

کد خبر 132329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز