مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اعلام اینکه تاکسی در تمام دنیا به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل شیک و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت:

مسافران تاکسی حق انتخاب بالایی دارند و تاکسیرانی تهران با مجموعه پروژه‌هایی که در دست دارد می‌خواهد به این هدف مهم دست پیدا کند.فضل‌الله اسلامی افزود: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین پروژه تاکسیرانی تهران در سال 90 است و در این میان فرهنگ‌سازی کاربردی الکترونیک به‌منظور آشنایی مدیران تاکسیرانی و رانندگان تاکسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی سرویس‌دهی مبتنی بر خدمات الکترونیک در تاکسی‌ها در سال 90 را باعث ایجاد تغییرات گسترده و مثبت در تاکسیرانی دانست و اظهار کرد: به این منظور فرهنگ جدیدی را دنبال می‌کنیم که متفاوت از نوع ارتباط موجود میان مسافر و تاکسیران است.

اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه نوسازی ناوگان، اقدامات خوبی از سوی سازمان تاکسیرانی آغاز شده، تصریح کرد: امیدواریم در پایان سال 90 به نقطه‌ای برسیم که سن بیشتر تاکسی‌های پایتخت به زیر 4 سال برسد. وی با بیان اینکه در سال 89 نسبت به نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده اقدام شده، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال 90 دیگر تاکسی فرسوده‌ای با عمر بیش از 10 سال در تهران وجود نداشته باشد. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران مدرن‌سازی ناوگان تاکسیرانی را بهتر از نوسازی آن دانست و اضافه کرد: ارتقای کیفی ناوگان تاکسیرانی یکی از برنامه‌های مهم سازمان است و ما در تلاشیم تا ضمن نوسازی به مرور خودروهای بهتر و با کیفیت بالاتری را وارد شهر کنیم و به این ترتیب سطح خدمات‌رسانی به شهروندان را افزایش دهیم.

کد خبر 132092

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز