یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

سرپرست وزارت راه و ترابری ضمن تشریح پاسخ خود به نامه رئیس کمیسیون عمران، گفت: طی ‌جلساتی که با ایرلاین‌های دارای توپولف داشتیم، به آنها اعلام کردیم که اگر پرواز توپولف‌ها برای آنها مقرون به صرفه باشد، حاضریم به آنها مجوز حمل بار ارائه دهیم.

توپولف

علی‌ نیکزاد در مورد نامه رئیس کمیسیون عمران به وی در مورد خروج توپولف‌های 154 از ناوگان هوایی کشور‌ به فارس گفت: در حال حاضر توپولف‌ها از ناوگان هوایی کشور خارج شده‌اند و کارشناسان فنی صنعت نیز بر این امر صحه گذاشته‌اند. وی افزود: در ایام نوروز که اوج سفرها بود، هر 18 شرکت هواپیمایی کشور، به بهترین نحو به ارائه خدمات پرداختند و با وجود خروج توپولف‌ها از ناوگان هوایی کشور، مطلوب‌ترین خدمات انجام شد؛ در واقع ایرلاین‌ها طی تعاملی مطلوب با وزارت راه و ترابری اجازه ندادند پروازها در ایام نوروز با مشکلاتی مواجه شود.

سرپرست وزارت راه و ترابری با اشاره به توجه وزارت راه و ترابری به حقوق توپولف‌داران، تصریح کرد: طی صحبت‌ها و جلساتی که با ایرلاین‌های دارای توپولف داشتیم، به آنها اعلام کردیم که اگر پرواز توپولف‌ها برای آنها مقرون به صرفه باشد حاضریم به آنها مجوز حمل بار ارائه کنیم. اگر ایرلاین‌ها بخواهند با مسئولیت خود توپولف‌ها را برای حمل بار (کارگو) به پرواز در آورند، وزارت راه ‌و ترابری حاضر است مجوز حمل بار را برای آنها صادر کند و هر کمک دیگری که توانایی انجام آن را داشته باشد برای ایرلاین‌هایی که توپولف‌های آنها زمینگیر شده است، انجام دهد.

کد خبر 131968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز