همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات از تصویب قیمت 288 هزار تومانی ثبت‌نام سیم‌کارت دولتی در بهمن‌ماه سال جاری در شورای اقتصاد خبر داد

محمد سلیمانی در مصاحبه‌ای با فارس گفت: چنانچه تعداد ثبت‌نام کنندگان سیم‌کارت دولتی رقمی بین 3 تا 4 میلیون نفر باشد، وزارت ارتباطات طی 6 ماه تمامی سیم‌کارتها را واگذار می‌کند.
  
 
این ثبت‌نام به صورت نامحدود از ماه آینده در سراسر کشور انجام خواهد شد.متقاضیان در هنگام ثبت‌نام 150 هزار تومان و در زمان تحویل سیم‌کارت نیز مابقی هزینه ثبت‌نام را باید بپردازند.

وی ادامه داد: چنانچه تعداد ثبت‌نام کنندگان سیم‌کارت دولتی رقمی بین 3 تا 4 میلیون نفر باشند وزارت ارتباطات در طی 6 ماه تمامی سیم‌کارتها را واگذار خواهد کرد.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: ثبت نام سیم‌کارت اعتباری دولتی نیز همانند شرایط تالیا همزمان با ثبت‌نام سیم‌کارت در بهمن ماه انجام می‌شود.

سلیمانی همچنین ار عدم تصویب طرح ضوابط قیمت گذاری سیم کارت دولتی در شورای اقتصاد خبر دادو گفت: وزارت ارتباطات جهت ثبت نام سال آینده نیز باید پیشنهاد قیمت ثبت نام خود را به شورای اقتصاد ارایه و این شورا بررسی و تصویب کند.
وزارت ارتباطات در طرح پیشنهادی خود در شورای اقتصاد خواستار حذف قیمت‌گذاری سالیانه برای سیم‌کارت دولتی بود.

تصویب قیمت 288 هزار تومانی برای ثبت نام سیم کارت تلفن همراه در سال جاری در حالی است که وزارت ارتباطات قیمت 295 هزار تومانی را به شورای اقتصاد پیشنهاد کرده بود.
این گزارش حاکی است رقم ثبت نام سیم‌کارت در سال گذشته 360 هزار تومان و در سال 83 نیز 440 هزار تومان بود.هم اکنون تعداد مشترکان تلفن همراه در کشور به حدود 14 میلیون نفر رسیده که تا پایان امسال به حدود 16 میلیون نفر خواهد رسید.

کد خبر 13183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز