همشهری آنلاین : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به رقابت 130 هزار و 980 داوطلب در اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری از آغاز توزیع کارت آزمون از روز یکشنبه 21 فروردین ماه خبر داد.

آزمون

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار داوطلبان به تفکیک جنسیت، گفت: در این آزمون50 هزار و 911 داوطلب زن و 80 هزار و 69 داوطلب مرد در 107 کد رشته امتحانی در 9 گروه آزمایشی و در 32 شهرستان، 25 فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارت‌های شرکت در آزمون از 21 تا 24 فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.snajesh.org قابل دریافت است، در خصوص نحوه رفع نقص، گفت:داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی باید در روزهای 23 و 24 فروردین ماه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

توکلی افزود: داوطلبان باید برای دریافت کارت در زمان‌های مقرر با وارد کردن اطلاعاتی چون نام خانوادگی ونام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد و یا نام خانوادگی، نام و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.  

کد خبر 131364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز