همشهری آنلاین: اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 90 روز دوشنبه پانزدهم فروردین تشکیل خواهد شد.

روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای ضمن تبریک آغاز سال جدید اعلام کرد : نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 1390 راس ساعت 8 صبح روز دوشنبه پانزدهم فروردین ماه تشکیل می شود.

در این اطلاعیه از نمایندگان ملت درخواست شده به منظور تشکیل جلسه علنی راس ساعت یاد شده در محل صحن علنی مجلس حضور بهم رسانند.

تحقیق و تفحص از سهام عدالت

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری و پرداخت سود سهام عدالت در هفته جاری در مجلس قرائت و به رای گذاشته خواهد شد.

به گزارش مهر، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تقاضای تحقیق و تفحص ازواگذاری و پرداخت سود سهام عدالت در جلسات این هفته مجلس قرائت می شود.

مجلس پس از قرائت این دو گزارش وارد رای گیری می شود و در صورت رای مثبت نمایندگان به این دو تقاضا، تحقیق و تفحص ها انجام خواهد شد .

پاسخگویی 5 عضو کابینه به نمایندگان در صحن مجلس

وزیران جهاد کشاورزی، نفت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنایع و معادن هفته جاری برای پاسخ به سئوال تعدادی از نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد.

براساس این گزارش، خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخ به سئوال علی اکبر اولیاء نماینده یزد وصدوق، میرکاظمی وزیر نفت برای پاسخ به سئوال سیروس سازدار نماینده مرند و جلفا، نامجو وزیر نیرو برای پاسخ به سئوال سید ناصر موسوی لارگانی، الیاس نادران، جمشید انصاری و حمید سعادت نمایندگان فلاورجان، تهران، زنجان و نجف آباد در جلسات علنی این هفته مجلس حاضر خواهند شد.

طبق برنامه اعلام شده همچنین قرار است تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سئوال مجید نصیرپور نماینده سراب و محرابیان وزیر صنایع و معادن برای پاسخ به سئوال امیر طاهرخانی نماینده تاکستان در جلسات این هفته مجلس حاضر می شوند.

کد خبر 131239
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز