سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از ورود یک سامانه بارشی از غرب کشور است که در 24 ساعت آینده در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های البرز و مرکز کشور فعال خواهد بود.

rain

به گزارش ایرنا، فعالیت این سامانه عمدتا در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کرمانشاه بوده و در سایر مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.


این در حالی است که فردا،چهارشنبه، علاوه بر تشدید بارش در مناطق فوق،گستره بارش‌های پراکنده شمال شرق و شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد ضمن اینکه فعالیت این سامانه در مناطق سردسیر البرزو شمال آذربایجان شرقی و غربی به صورت برف است.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی در روز پنج شنبه بارش در نواحی شمال شرق،سواحل شمالی، دامنه‌های البرز و شمال غرب و در اواخر وقت غرب کشور به طور متناوب ادامه خواهد داشت.

یاد آور می شود با نفوذ هوای سرد عرض‌های شمالی در روز چهارشنبه دمای هوا در نیمه شمالی کشور به ویژه در سواحل شمالی کشور کاسته می‌شود.

همچنین وقوع پدیده گرد و خاک در روز چهارشنبه بعد از ظهر و روز پنج شنبه در جنوب غرب و جنوب کشور دور از انتظار نیست.
بر اساس این گزارش بیشینه دمای هوا در تهران طی سه روز اینده به ترتیب22 ،21 و 19 درجه بالای صفر و کمینه آن در این مدت 13 ، 12 و 10 درجه بالای صفر خواهد بود

کد خبر 130885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز