همشهری آنلاین: هفته یازدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با برتری تیم ذوب آهن اصفهان و نخستین پیروزی تیم شهرداری شهرکرد پیگیری شد.

handball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان موفق شد در روز چهارشنبه 18 اسفندماه با نتیجه 31 بر 20 فولاد نوین اصفهان را شکست دهد و با کسب 22 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را مستحکم‌تر سازد.

این مسابقات روز پنجشنبه 19 اسفندماه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در ارومیه تیم دانشگاه صنعتی ارومیه با نتیجه 18 بر 25 مغلوب میهمان خود ذوب آهن اصفهان شد. تیم شهرداری شهرکرد نیز با نتیجه 32 بر 27 جوونک کازرون را شکست داد تا نخستین پیروزی خود را در آخرین دیدارش در نیم فصل اول مسابقات به دست آورد.

در سه دیدار پایانی هفته یازدهم نیز تیم پارسیان در تهران با نتیجه 32 بر 25 مغلوب مس کرمان شد. در سبزوار تیم سنگ آهن بافق یزد دست به کار بزرگی زد و ثامن الحجج سبزوار را با نتیجه 28 بر 27 شکست داد. دیدار تیم‌های هپکو اراک و شهرداری زرند کرمان هم با تساوی 31 بر 31 خاتمه یافت.

بدین ترتیب تیم‌های سپاهان و ذوب آهن عناوین اول و دوم نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال را به خود اختصاص دادند. نیم فصل دوم این رقابت‌ها از روز هجدهم فروردین ماه سال 1390 آغاز می شود.

کد خبر 130248
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز