همشهری آنلاین : معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته تا فردا، گفت: تاکنون حدود 41 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت‌نام کرده‌اند.

سامانه سنجش

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام مهلت اینترنتی ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته تا فردا، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند تا ساعت 24 فردا دوشنبه 9 اسفند ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.org  مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون تمدید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در فرصت باقی مانده نسبت‌ به ثبت‌نام اقدام کنند و آن را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند، چرا که امکان دارد با ترافیک سایت مواجه شوند.

معاون سازمان سنجش با تاکید بر اینکه تغییر رشته پس از ثبت‌نام در آزمون امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: چنانچه فردی با اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص شود که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت‌نام یا تحصیل، قبولی وی لغو می‌شود و حسب مورد مکلف به پرداخت خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

وی با اشاره به جدول آزمونی کارشناسی ناپیوسته90، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند از 17 تا 19 اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون از سوم مرداد 90 توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده 6 مرداد ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 129321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز