همشهری‌آنلاین: پایگاه اینترنتی رفاهی برای ثبت یا اصلاح اطلاعات فردی از 20 اسفند باز است

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، بهروز مرادی اعلام کرد: پایگاه اینترنتی رفاهی به نشانه www.refahi.ir برای ثبت یا اصلاح اطلاعات افرادی که متقاضی دریافت یارانه‌ها هستند، از20 اسفند فعال می‌شود.

مرادی گفت: با دریافت شماره حساب افراد متقاضی، در نخستین پرداخت سال1390، مبالغ یارانه ها به حساب‌ آنان واریز خواهد شد.

وی با بیان این که قانون هدفمندی یارانه‌ها با دقت زیادی اجرا می‌شود افزود: شمار خانوارهای متقاضی دریافت یارانه‌ها که به نفرات‌شان اضافه شده و آمارشان ثبت نشده باشد، در مجموع به نیم درصد هم نمی‌رسد.

مرادی با بیان این که برای این افراد هم تمهیداتی اندیشیده شده است گفت: در ایامی که سامانه رفاهی بازگشایی می شود، تغییرات صورت می گیرد و اطلاعات کامل آنان نیز مبنای پرداخت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به این که برخی هموطنان قصد دارند داوطلبانه مبلغ یارانه‌های واریز شده به حساب‌های‌شان را بازگردانند افزود: بر اساس مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی، شمار قابل توجهی از هموطنان با اعلام انصراف از دریافت یارانه، اعلام شماره حساب برای عودت یارانه‌های واریزی مرحله اول و دوم خود را خواستار شدند؛ شماره حساب 0109200920006بانک ملی برای این اقدام خداپسندانه هموطنان اختصاص یافته است.

بازگرداندن مبلغ یارانه به این شماره حساب از طریق همه بانک‌های سراسر کشور امکان پذیرست

کد خبر 129088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز