چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: نخستین جشنواره استانی از بهار تا بهار از سلسله برنامه‌های سومین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی با هدف ترویج فرهنگ و ادب انتظار در 8 استان کشور برگزار می‌شود.

عصر

این جشنواره همزمان با سالروز امامت آخرین منجی بشریت تا بهار باستانی ادامه خواهد داشت. در این مدت، هر هفته در یک استان برنامه‌های مشابهی اجرا خواهد شد. محمد صادق افراسیابی، دبیر جشنواره گفت: در این جشنواره که در تهران از 7 تا 11 اسفند برگزار می‌شود برنامه‌هایی چون اکران فیلم‌، پخش نماهنگ، برگزاری نمایشگاه عکس‌، شب شعر، اتاق فکر و هم اندیشی برپا خواهد شد. محل نمایش فیلم‌های منتخب سینما اریکه ایرانیان از ساعت 9:30 تا 20:30 خواهد بود.

در طول نمایش، برگه‌های ارزیابی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و از 3انتخاب اول آنها به فیلم‌های مستند، کوتاه، داستانی و تجربی با موضوع امام‌زمان(عج) تقدیر خواهد شد. همچنین سئانس‌هایی از پردیس سینمایی پارک ملت به اکران فیلم‌های این جشنواره اختصاص خواهد یافت. از برترین‌عکس‌ها و شعر‌های منتخب مخاطبان نیز تقدیر خواهد شد. وی از راه‌اندازی شبکه اجتماعی منجی یاوران در اینترنت خبر داد و گفت علاقه‌مندان می‌توانند در این شبکه، گروه‌ تشکیل داده و اقدام به انتشار فیلم، عکس، موسیقی، شعر و مقاله کنند. شهرداری تهران به‌عنوان یکی از حامیان این طرح در ایجاد این شبکه و برپایی جشنواره، کمک‌های مادی و معنوی بسیاری کرده است.

کد خبر 129051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز