مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه سال آینده نخستین نیروگاه تولید برق از زباله راه‌اندازی می‌شود، گفت: 7پروژه کلان خدمات شهری تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که راه‌اندازی کارخانه خوراک دام، افتتاح 6 بازار میوه و تره‌بار، افتتاح بازار عبدل‌آباد، زیرگذر بهشت‌زهرا و بوستان باقرشهر از جمله این پروژه‌هاست.

electrisity

حسین کلخورانی  در نشست خبری با بیان اینکه تا هفته آینده کارخانه تهیه خوراک دام را به بهره‌برداری می‌رسانیم، گفت: تبدیل پسماندهای محصولات کشاورزی به خوراک دام با کیفیت بالا از جمله ویژگی‌های این کارخانه است که 3ماه پیش بهره‌برداری آزمایشی از آن آغاز شده و با 50 درصد ظرفیت، پسماندهای میادین میوه و تره‌بار را به خوراک دام تبدیل می‌کرد که از هفته آینده از 100درصد ظرفیت آن استفاده می‌شود.وی با اشاره به مراسم عقد قرارداد احداث نخستین نیروگاه برق حاصل از انرژی زباله گفت: بعد از فراخوانی که در این رابطه دادیم 5پیشنهاد مناسب به شهرداری ارائه شد که نخستین قرارداد آن به امضا رسید که ظرفیت پذیرش 300تن زباله در روز را دارد.

معاون شهردار با بیان اینکه تجهیزات این مرکز از ایتالیا و آلمان تامین می‌شود، گفت: محل استقرار این نیروگاه در محدوده شرق و انتهای بزرگراه ارتش است.وی ادامه داد: نخستین سری ماشین آلات ظرف 5 ماه آینده به کشور وارد خواهد شد و 3ماه نیز نصب آن به طول می‌انجامد و همچنین مدت 3 ماه را هم برای بهره‌برداری آزمایشی برای رسیدن به نقطه مطلوب پیش‌بینی کرده‌ایم. کلخورانی با بیان اینکه این نیروگاه معادل 2 مگابایت برق تولید می‌کند، گفت: دهه فجر سال آینده نیروگاه برق به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد. کلخورانی در ادامه گفت: 6 بازار میوه و تره‌بار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که این بازارها در مناطق 1، 4، 5، 8 و منطقه 11 قرار دارند که بازار میوه و تره‌بار سردار جنگل در فاز بعدی تبدیل به یکی از میادین اصلی می‌شود.

توزیع کارت‌های اعتباری خرید از شهروند

کلخورانی در ادامه این نشست با بیان اینکه 3 فاز برای تخفیف در فروشگا‌ه‌های شهروند از اردیبهشت ماه امسال تعریف شده بود، گفت: با همکاری بانک شهر و تامین زیرساخت‌های مناسب برای نخستین بار کارت‌های اعتباری توزیع می‌شود.احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر نیز صدور کارت خرید شهروندی را بخشی از کیف پول الکترونیک شهروندان دانست و گفت: این کارت‌ها به 2 صورت با نام و بی‌نام به شهروندان ارائه می‌شود که کارت‌های با نام امکان شارژ دوباره نیز دارند. قدرت‌الله گودرزی مدیرعامل شهروند نیز در این نشست با بیان اینکه از مرداد ماه امسال تمامی فروشگاه‌های شهروند تخفیفاتی از 5 تا 35 درصدی داشتند، افزود: برای فروش ویژه نوروزی بیش از 13هزار قلم کالا 13 تا 14 درصد تخفیف علاوه بر تخفیفات گذشته به شهروندان ارائه می‌شود. کلخورانی در توضیح سخنان گودرزی گفت: متوسط تخفیفاتی که شهروند در 8 ماه گذشته ارائه کرده به نسبت 5 تا 35 درصد بوده که نسبت به وزن خرید کالا 16 تا 17 درصد به‌طور میانگین تخفیف داده‌ایم. این 13 درصد علاوه بر آن میزان است و می‌توان گفت بعضی از اقلام تا 30 درصد کاهش قیمت نسبت به سال گذشته دارند.

کد خبر 128962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز