همشهری آنلاین: تیم الریاضی لبنان با غلبه بر الجیش سوریه حریف مهرام در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌‎های غرب آسیا شد.

basketball

به گزارش مهر، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا، دیدار برگشت دو تیم الریاضی لبنان و الجیش سوریه با نتیجه 84 بر 63 به سود نماینده لبنان به پایان رسید. لبنانی‎ها که در دیدار رفت نیز موفق به شکست حریف خود شده بودند با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‎ها صعود کردند.

الریاضی لبنان با صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا به عنوان حریف مهرام در مرحله نیمه نهایی معرفی شد. این مرحله از رقابت‎ها همچون مرحله یک چهارم نهایی به صورت 2 از 3 انجام می‌شود. دیدار رفت دو تیم 10 اسفندماه برگزار خواهد شد.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا تیم ذوب آهن اصفهان روز سه‌شنبه (3 اسفند) به مصاف چمپ‌ویل لبنان می‎رود. شاگردان کوهیان در صورت پیروزی در این دیدار حریف الجلاء سوریه در مرحله نیمه نهایی می‌شوند. در غیر این صورت دیدار سوم میان دو تیم ذوب آهن و چمپ‌ویل که چهارشنبه (4 اسفند) برگزار خواهد شد تعیین کننده تیم صعودکننده خواهد بود.

کد خبر 128921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز