شروع مقتدرانه استقلال بعد از تعطیلات لیگ، مردان پرویز مظلومی را در وضعیت مناسبی قرار داده و این تیم در شرایطی مقابل نفت تهران قرار می‌گیرد که به صدرنشینی هم امیدوار است.

فوتبال

شروع مقتدرانه استقلال بعد از تعطیلات لیگ، مردان پرویز مظلومی را در وضعیت مناسبی قرار داده و این تیم فردا در شرایطی مقابل نفت تهران قرار می‌گیرد که به صدرنشینی هم امیدوار است. استقلال 40امتیازی با ذوب‌آهن صدرنشین تنها 2 امتیاز فاصله دارد و ناکامی صدرنشین می‌تواند استقلال را به صدرجدول برساند. پرویز مظلومی خبر می‌دهد که استقلال با هدف دستیابی به صدر جدول مقابل نفت بازی می‌کند.

سرمربی استقلال می‌گوید: «برای این مسابقه برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم و هدفمان این است که با کسب 3 امتیاز به صدر جدول نزدیک شویم و به دیگر نتایج کاری نداشته باشیم. به لحاظ بدنی کمی مشکل داشتیم و در تعطیلات، این مشکل را مرتفع کردیم. الان شرایط خوب است اما هنوز به وضعیت ایده‌آلی که مد نظر ما بود، نرسیده‌ایم.»

پرویز مظلومی شرایط مجتبی جباری را مناسب توصیف می‌کند: «خوشحال هستم که جباری آماده شده و در کنار سایر بازیکنان تمرین می‌کند اما کیانوش رحمتی و محمدی هم به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.» 2 برد استقلال بعد از تعطیلات لیگ با درخشش مهاجمان این تیم همراه بود. مهدی سیدصالحی بعد از برطرف شدن مصدومیتش در 2 هفته گذشته 2گل زده و فرهاد مجیدی نیز مثل نیم فصل اول لیگ همچنان یکی از مهاجمان خطرناک استقلال محسوب می‌شود.

علاوه بر این مهاجمان آماده، هوارملا محمد هم می‌تواند در جناح چپ استقلال خطرناک باشد.اما نفت در مسابقه رفت با تساوی بدون گل مقابل استقلال نتیجه قابل‌قبولی به دست آورد و آیا مردان حسین فرکی در بازی برگشت هم می‌توانند شگفتی‌ساز باشند؟ سرمربی نفت در این باره می‌گوید: «استقلال نمی‌خواهد جایگاه خود را در جدول از دست بدهد و هجومی بازی می‌کند اما ما در بازی رفت هم نشان دادیم که تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. البته در آن دیدار تیم‌ها شناخت کمتری از هم داشتند اما در حال حاضر شناخت همه تیم‌ها از یکدیگر بیشتر شده است.»

با وجود این، سرمربی استقلال نمی‌تواند مسابقه رفت را فراموش کند؛ «در بازی دور رفت مقابل نفت خیلی اذیت شدیم. تلاش می‌کنیم روز جمعه این اتفاق رخ ندهد.» نفت تهران با اینکه با 23 امتیاز تیم پانزدهم جدول است اما نتایج آن به عنوان تیمی که برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، قابل‌قبول بوده است؛ به‌خصوص پیروزی 4بریک هفته گذشته نفت مقابل پاس همدان. فرکی تاکید می‌کند: «ما در این مسابقه 2 بازیکن مصدوم داریم ولی ژولیو فریرا تاحالا4 گل برای ما به ثمر رسانده و بازیکن بسیار خوبی است. او را برای مسابقه با استقلال آماده کرده‌ایم.»مسابقه استقلال و نفت فردا در هفته بیست و سوم لیگ ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


سپاهان، قلعه‌نویی را حفظ می‌کند

با اینکه سپاهان روند روبه‌جلویی را در پیش گرفته و هفته پیش نیز توانست در دربی اصفهان ذوب آهن را شکست دهد، اما مسئولان این باشگاه این روزها دغدغه دیگری دارند. انصراف کارلوس کرش از حضور در ایران سبب شد بار دیگر نام مربیان ایرانی برای حضور در راس تیم ملی مطرح شود و روز گذشته باشگاه سپاهان در آستانه هفته بیست و سوم لیگ مخالفت خود را با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی اعلام کرد.

سپاهان در حال حاضر با 39 امتیاز و یک مسابقه کمتر نسبت به استقلال و ذوب آهن در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. سپاهان در شرایط فعلی یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آید و جمعه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که وضعیت چندان مناسبی ندارد. پاس هفته پیش شکست سنگینی خورد و در حال حاضر با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول حضور دارد.

محمود یاوری، سرمربی پاس می‌گوید: «تراز فنی 2تیم قابل مقایسه نیست اما از بازیکنانم خواسته‌ام که جانانه مقابل سپاهان بازی کنند. سپاهان مدعی قهرمانی است اما با توجه به وضعیت تیم پاس، باید در این دیدار به پیروزی برسیم.» مسابقه پاس و سپاهان فردا ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های  جمعه

ساعت 15
شهرداری- صبای قم
فولاد - مس
استیل‌آذین- پیکان
ملوان - تراکتورسازی‌
راه‌آهن- سایپا
پاس - سپاهان
ذوب‌آهن- صنعت نفت
ساعت 15 :17
استقلال -نفت

کد خبر 128510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز