سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته (یکشنبه) با برپایی تجمعات غیرقانونی و راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به ‌سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یکی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسید.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

کد خبر 128342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز