مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت مترو گفت: مسیر متروی میدان انقلاب تا میدان آزادی دوشنبه 18 بهمن در مراسمی افتتاح می‌شود.

مترو

محسن هاشمی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: با توسعه خط 4، مسافران می‌توانند در مسیر کلاهدوز تا میدان آزادی از مترو استفاده کنند.

وی گفت: مسیرمترو انقلاب تا میدان آزادی دارای 5 ایستگاه است که دوشنبه 18 بهمن 2 ایستگاه توحید و میدان آزادی افتتاح می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: ایستگاه‌های بعدی ماه های آینده، هرماه یک ایستگاه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل مترو با اشاره به ورود ناوگان جدید مترو به بندرعباس گفت: 7 رام قطار جدید حدود 15روز گذشته وارد گمرک بندرعباس شده که به علت کمبود اعتبار تاکنون ترخیص نشده است.

هاشمی افزود: این قطارها شامل 3 قطار با 7 واگن آلومینومی ساخته شده و آماده و تجهیزات 4 قطار فولادی است که باید در کشور مونتاژ شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو هم در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در خصوص چگونگی سرویس دهی در این ایستگاه‌ها گفت: برای سرویس دهی مناسب به شهروندان در خطوط مترو به ویژه خط 4، 8 رام قطار را پیش بینی و وارد کردیم که تاکنون یک قطار وارد ناوگان شده و بقیه در گمرک بندرعباس به علت کمبود منابع مالی مترو ترخیص نشده است.

ربیعی گفت: هم اکنون به علت کمبود قطار در خط 4، سرفاصله حرکت قطارها 9 دقیقه است و در صورتی که بخواهیم در ایستگاه های توحید و میدان آزادی هم خدمات رسانی داشته باشیم سرفاصله حرکت قطارها به حدود 14 دقیقه افزایش می‌یابد.

وی افزود: در صورتی که قطارهای جدید وارد ناوگان مترو شود، سرویس دهی خوبی را به شهروندان در خط 4 مترو به ویژه ایستگاه‌های جدید خواهیم داشت.

خط 4 مترو به طول 21 کیلومتر از کلاهدوزآغاز و به شهرک اکباتان ختم می‌شود که هم اکنون 17 کیلومتر آن از کلاهدوز تا میدان آزادی ساخته شده است.

کد خبر 127507
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز