وزیر اقتصاد از واریز عیدی کارمندان در هفته جاری خبر داد.

شمس‌الدین حسینی دیروز در حاشیه همایش روز جهانی گمرک اگرچه رقم عیدی امسال را اعلام نکرد اما گفت: رقم عیدی کارمندان همان عددی است که آقای فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس‌جمهور اعلام کرده است. پیش از این، لطف‌الله فروزنده معاون رئیس‌جمهور رقم عیدی کارمندان را 318هزار تومان اعلام کرده بود.

وزیر اقتصاد درباره یارانه‌ نقدی مرحله دوم خانوارها هم گفت: تلاش ما این است که یارانه ماه‌های اسفند و فروردین سال آینده نیز به صورت یکجا مشابه دفعه قبل به حساب‌ها واریز شود. وزیر اقتصاد همچنین از نهایی‌نشدن نرخ سود بانکی در سال آینده خبر داد و گفت: نرخ سود بانکی در جلسه شورای پول و اعتبار باید بحث و نهایی شود و هنوز بسته سیاستی و نظارتی سال آینده در شورا تصویب نشده است.

منابع هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌شود

حسینی همچنین در جهت روشن‌شدن مباحث مربوط به منابع درآمدی هدفمندی یارانه‌ها، به قبض‌های آب، برق و گاز اشاره کرد و افزود: بخشی از درآمدهای ما موکول است به اینکه قبض‌های آب، برق و گاز صادر شود. آنچه ما روی آن تاکید داریم منابع ناشی از این اقدام نیست، بلکه تاکید ما این است که قبض‌ها متناسب با مصوبات کارگروه توزیع شود. وی تاکید کرد که علی‌القاعده در پایان سال منابع ناشی از هدفمندی اعلام خواهد شد.

کد خبر 127443

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز