پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

سیدعلی صالحی، شاعر که 25دی امسال برای بار سوم دچار حمله قلبی شده بود، 2روز بعد به‌دلیل عدم‌رسیدگی کامل در بیمارستان، باز هم دچار سکته قلبی شد که این بار حمله از نوع MI و مرگبارتر از دفعات قبل بود.

سیدعلی صالحی،

این شاعر بلافاصه پس از حمله قلبی چهارم به بیمارستان شهید لواسانی (سرخه‌حصار) منتقل شد و پس از 16 روز صبح روز سه‌شنبه (12 بهمن) از این بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد. مهر می‌نویسد: صالحی با تشکر و قدردانی از مسئولان و کادر پزشکی بیمارستانی که اخیرا در آن بستری بوده و انتقاد از عملکرد کادر درمانی بیمارستان اول، خواستار رسیدگی به وضعیت مراکز درمانی شد.

صالحی در ابتدا درباره وضعیت عمومی خود گفت: در حال حاضر مشکل قلبی من به‌صورت کلی مرتفع شده اما ضعف‌ها و دشواری‌های ناشی از عدم‌رسیدگی مسئولان بیمارستان قبلی که درآن بستری بودم که باز شدن یکی از رگ‌های قلبی من را به‌دنبال داشت، همچنان ادامه دارد.

صالحی همچنین با اشاره به روند درمانش در بیمارستان نخست گفت: با اینکه 11میلیون تومان از من پول گرفتند نتوانستند از خونریزی داخلی من جلوگیری کنند که این خونریزی همچنان ادامه داشت و من را با یک کیسه خون و سوندِ آویزان راهی خانه کردند. 24 ساعت بعد از ترخیص 2رگی که آنها نتوانسته بودند جلوی خونریزی‌شان را بگیرند از لخته خون پُر و باعث MI یا همان سکته مرگ شد. صالحی درباره کل روال درمانی‌اش در این بیمارستان می‌گوید: من به این روند شدیداً اعتراض دارم و هیچ وقت از این اعتراض نمی‌گذرم. وزیر بهداشت چرا به چنین مکان‌هایی اجازه فعالیت می‌دهد؟

کد خبر 127256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز